اخبار داغ

رئیس اورژانس البرز:

کرونا در البرز بیدار شد، افزایش روزانه تست PCR مثبت تا ۷ نفر/ آلودگی هوا آمبولانس اورژانس را در مراکز پرتردد مستقر کرد

کرونا در البرز بیدار شد، افزایش روزانه تست PCR مثبت تا ۷ نفر/ آلودگی هوا آمبولانس اورژانس را در مراکز پرتردد مستقر کرد
احمد مهدوی گفت: نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک و محتمل طی هفته اخیر در البرز افزایش pcr مثبت را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مهدوی رئیس اورژانس البرز درباره وضعیت کرونا در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: تعداد و آمار بستری ها، مراجعین، بیماران مشکوک و محتمل نسبت به هفته های گذشته در یک شرایط با ثبات و ثابت بوده و کاهش آنچنانی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدوی افزود: آنچه ما را نگران کرده آمار بالای pcr مثبت است یعنی نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک و محتمل در هفته اخیر افزایش pcr مثبت را نشان می دهد و روزانه ۶ الی ۷ مورد از تست ها مثبت است که یک زنگ خطر محسوب می شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر شرایط بهداشتی رعایت نشود آمار مذکور افزایش پیدا می کند که به معنای بیدار شدن کرونا است، مردم تصور نکنند کرونا تمام شده و از ماسک استفاده کنند، شست و شوی دست ها و رعایت پروتکل ها در اماکن شلوغ هم ضروری است.
,
 
,
مهدوی تزریق واکسن های یادآور را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ۹۸ درصد افراد واجد شرایط دوز اول و ۸۷ درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند اما تزریق دوز سوم به نسبت بسیار چشمگیری کاهش پیدا کرده و به ۴۵ درصد رسیده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه درباره واکسیناسیون دانش آموزی استقبال خوب بود، در بخش دیگری درباره آلودگی هوای البرز، گفت: شاخص آلودگی هوا به صورت چشمگیری در استان افزایش پیدا کرده و اتوآمبولانس های اورژانس در نقاط پرتردد کرج مستقر شده اند.
,
 
,
مهدوی افزود: آلودگی هوا در افراد مسن، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی بیشتر خود را نشان داده و به صورت تنگی نفس، درد سینه و قلبی خود را نشان می دهد، بیماران زمینه ای بیشتر در معرض خطر بوده و توصیه ما این است که این افراد از تردد در شهر خودداری کنند.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه