اخبار داغ

بازار داغ تجارت در بنادر کشور؛

پیشرفت پر شتاب کرانه مکران/ تخلیه و بارگیری بیش از ۵۳ هزار تن کالا در بندر جاسک

پیشرفت پر شتاب کرانه مکران/ تخلیه و بارگیری بیش از ۵۳ هزار تن کالا در بندر جاسک
توسعه سواحل مکران، خواسته ای به حق دریادلان هرمزگانی که رهبر معظم انقلاب نیز در سال های اخیر بر روی آن تاکید دارند؛ مسئولان نیز آستین همت خود را بالا زده و ارگان ها و نهادهای مختلف برای رشد و آبادانی مردم مکران نشین در تلاش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ توسعه سواحل مکران، خواسته ای به حق دریادلان هرمزگانی که رهبر معظم انقلاب نیز در سال های اخیر بر روی آن تاکید دارند؛ مسئولان نیز آستین همت خود را بالا زده و ارگان ها و نهاد های مختلف برای رشد و آبادانی مردم مکران نشین در تلاش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

در ماه های اخیر خبر های نوید بخشی از توسعه مکران به گوش می رسد؛ یک روز راه اندازی پرورشگاه های ماهی و میگو روز دیگر از رونق بنادر و دریانوردی آن.

,

افزایش ارتباط و تجارت با کشورهای همسایه ارمغانی از دولت کریمه به شمار می رود و امروزه شاهد رونق بیش از پیش بنادر سراسر کشور به خصوص سواحل جاسک به عنوان قلب تجارت مکران هستیم.

,

افزایش صادرات و واردات از بنادر کشور مهر تاییدی بر برکات افزایش ارتباط با کشورهای دوست و همسایه است؛ سواحل مکران هرمزگان نیز این روزها بازار تخلیه و بارگیری کالاها در آن داغ داغ است.

,

تخلیه و بارگیری بیش از ۵۳ هزار تن کالا در بندر جاسک

, تخلیه و بارگیری بیش از ۵۳ هزار تن کالا در بندر جاسک,

حمیدرضا محمدحسینی تختی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در گفتگو با هرمز با بیان اینکه جاسک به عنوان قلب تجارت مکران به عنوان یک بندر بین المللی در آینده نقش تعیین کننده ای در معادلات و همچنین مبادلات کالایی خواهد داشت، گفت: سرمایه گذاری بنادر و دریانوردی در این بندر، حیاتی و ما بنا به وظایفی که داریم زمینه توسعه بیش از پیش آن را فراهم خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به عملیات تخلیه و بارگیری بیش از ۵۳ هزار تن کالا در بندر جاسک در سه ماهه نخست امسال گفت: تخلیه و بارگیری کشتی ها نیز در بندر جاسک نشان دهنده نقش ویژه آن در مبادلات بین المللی است.

,

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه جاسک به دلیل فاصله اندک با کشور عمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

,

محمدحسینی در ادامه به عملیات تخلیه و بارگیری در بندر تیاب و سیریک اشاره کرد و گفت: در مدت زمان سه ماهه سال جاری ۱۲ هزار و ۲۹۲ تن عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر به ثبت رسید که رشدی ۳۱۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

,

رشد ۱۸۶ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر تیاب

, رشد ۱۸۶ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر تیاب,

وی همچنین از رشد ۱۸۶ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر تیاب خبر داد و گفت: در سه ماه نخست سال جاری ۴ هزار و ۵۹۸ تن کالا در این بندر جابجا شده است.

,

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان به حمل و نقل مسافری داخلی از طریق بنادر شهید حقانی و هرمز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد، ۷۶۰ هزار نفر مسافر به وسیله شناورهای مسافری از بندر شهید حقانی جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد رشد نشان می دهد.

,

محمدحسینی با اشاره به جابجایی مسافر از طریق بندر هرمز تصریح کرد: جابجایی مسافر در این بندر با ثبت آمار ۲۹۰ هزار نفری رشد ۱۴۷ درصدی نسبت به سه ماهه نخست سال قبل داشته است.

,

علی ای حال انتظار می رود همان گونه که رونق اقتصادی و تجاری در سواحل مکران توسعه یافته با برنامه ریزی دقیق دولتمردان در دولت سیزدهم شاهد رشد اقتصادی و معیشتی مردم ساحل نشین هرمزگان نیز باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه