اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی فاروج:

توزیع ۱۴۹ تن اقلام تنظیم بازار در فاروج/ ۷۲ پرونده تخلف اصناف تشکیل شد

توزیع ۱۴۹ تن اقلام تنظیم بازار در فاروج/ ۷۲ پرونده تخلف اصناف تشکیل شد
حبیب الله مقتدر گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۴۹ تن اقلام تنظیم بازار در شهرستان فاروج توزیع شد که مردم و اصناف از آن برخودار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله مقتدر، مدیر جهاد کشاورزی فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک در فاروج اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال واحد توسعه بازارگانی، ۴۵ تن برنج ( پاکستانی، تایلندی و هندی)، ۲۵ تن روغن، ۶۳ تن شکر و قند جذب و توزیع کرد که ۱۱ تن آن ویژه قنادان و آبنبات ریزان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: همچنین 13 هزار و 300 کیلوگرم گوشت مرغ، سه هزار و 500 کیلوگرم گوشت گوساله، 25 تن روغن نیز جذب شده که 20 تن برای مصرف خانوار و پنج تن برای اصناف شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

,

مقتدر با اشاره به انجام بیش از ۴۴۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خبازی های سطح شهرستان و حومه آن بیان کرد: در  حوزه نظارت بر کالاهای تنظیم بازار در شهرستان در این  مدت ۷۲ پرونده تخلفی  با انجام بازرسی ها ثبت شده که جهت طی کردن مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

,

وی همچنین به تشکیل ۱۵ نشست و جلسه تنظیم بازار، قرار گاه امنیت غذایی و کارگروه آرد و نان جهت پیگیری و اخذ تصمیمات لازم درخصوص ابلاغیه ها، تمهیدات و کنترل بازار با همکاری دستگاه های مرتبط اداره صمت، بهداشت، تعزیرات، بسیج نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد دو محموله کود شیمیایی و سه مرحله کشفیات آرد قاچاق با هدف توزیع خارج از شبکه توزیع کشف شده و هم اینک در حال سیر مراحل قانونی است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه