اخبار داغ

تحلیلگر سیاسی:

عده‌ای در داخل کشور برای هجمه به تیم مذاکره‌کننده با آمریکایی‌ها تقسیم‌کار کرده‌اند

عده‌ای در داخل کشور برای هجمه به تیم مذاکره‌کننده با آمریکایی‌ها تقسیم‌کار کرده‌اند
رضایی گفت: برخی‌ها در داخل ایران با بازی رسانه‌ای و عملیات روانی به دنبال فشار روی تیم مذاکره‌کننده و دولت هستند تا مسیر آمریکا برای نیل به زیاده‌خواهی‌هایش را هموار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به مذاکرات دو روزه دوحه گفت: عملکرد تیم مذاکره‌کننده کشورمان در دولت سیزدهم در چند ماه گذشته نشان داد که برای آن‌ها فقط منافع مردم ایران مهم است و قرار نیست منافع ملی را قربانی بازی‌های سیاسی خود کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: این در حالی است که تیم مذاکره‌کننده در دولت قبل خیلی راحت مذاکرات هسته‌ای و مسائلی که بطور مستقیم با منافع ملی در ارتباط بود را با مسائل جناحی و گروهی گرده زده بودند و حتی در مواردی به طور علنی هم آن را اعلام کردند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: ایستادگی تیم مذاکره‌کننده کشورمان مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و پافشاری بر اصول و حقوق ملت ایران، منطبق بر سیاست‌های کلان نظام و مطالبات عموم مردم است.

,

رضایی عنوان کرد: آمریکایی‌ها تا کنون نشان داده‌اند که حاضر به تضمین دادن نیستند و به دنبال این هستند تا بتوانند هر زمان که اراده کردند بدون هیچ هزینه‌ای از توافق خارج شوند.

,

وی تأکید کرد: اما تأسف‌بارتر جایی است که کسانی که طی هشت سال گذشته کارنامه‌ای فاجعه‌بار در مذاکرات از خود بر جای گذاشتند و هزینه‌هایی هنگفت بر مردم تحمیل کردند، امروز نیز به دنبال این هستند تا زیاده‌خواهی آمریکا را نادیده بگیرند و اینطور القا کنند که تیم مذاکره‌کننده ایران نابلد است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حملات یک جریان سیاسی خاص به تیم مذاکره‌کننده نشان‌دهنده تقسیم‌کار آن‌ها با آمریکایی‌ها است، تصریح کرد: در شرایطی که آمریکا در جریان مذاکرات به دنبال زیاده‌خواهی برای تحمیل خواسته‌های نامشروع خود بر مردم ایران است؛ برخی‌ها نیز در داخل ایران با بازی رسانه‌ای و عملیات روانی به دنبال فشار روی تیم مذاکره‌کننده و دولت هستند تا مسیر آمریکا برای نیل به زیاده‌خواهی‌هایش را هموار کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه