اخبار داغ

کارشناس مسائل اجتماعی:

بلاگرهای مجازی بلای جان زندگی‌های واقعی هستند

بلاگرهای مجازی بلای جان زندگی‌های واقعی هستند
معصومه آقامیری گفت: افراد جامعه نیاز به تفریح دارند و بلاگرها در عمل در سایه غفلت مسئولین از این نیاز برای اوقات فراغت سوء استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه آقامیری کارشناس مسائل اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: افراد جامعه نیاز به تفریح دارند و بلاگرها در عمل از این نیاز در سایه غفلت مسئولین برای اوقات فراغت سوء استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی با بیان اینکه بلاگرهای مجازی بلای جان زندگی واقعی شده اند، ادامه داد: این بلاگرها ضمن ترویج مصرف گرایی، بسیار هوشمندانه افراد را جذب و در مخاطبین نیاز کاذب ایجاد کرده و آنها را تشویق و ترغیب به خرید می کنند. 
,
 
,
آقامیری افزود: زندگی این بلاگرها در فضای مجازی به صورت ویترین است و با حقیقت فاصله زیادی دارد.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: این بلاگرها با به تصویر کشیدن آرزوها و ایده آل ها درآمدزایی می کنند اما بعد از اینکه به خودتان می آیید متوجه می شوید این محصولی که خریدید اصلا مورد نیازتان نبوده اما تحریک شده و سفارش داده اید.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز بسیاری از مدهای غیر واقعیِ اینستاگرام به فضای حقیقی راه پیدا کرده اند، گفت: بیشتر دنبال کنندگان این بلاگرها اطلاعات رسانه ای کمی دارند و با پیروی از این ها می خواهند در جامعه جلب توجه کنند.
,
 
,
آقامیری گفت: مسئولین باید برای فعالیت بلاگرها در فضای ولنگار مجازی قوانینی را طراحی کنند تا آسیب های آن به جامعه کشیده نشود. 
,
 
,
آقامیری در خاتمه با بیان اینکه اتلاف زمان، مهمترین خروجی گذراندن اوقات فراغت در فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: اگر با دانش و مدیریت زمان در این فضا وارد نشویم ضمن غرق شدن در آن ممکن است درگیر آسیب های روحی، روانی و مالی آن شویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه