اخبار داغ

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد؛

توقیف ۳ فروند قایق حامل دام قاچاق در خلیج فارس/ ۶ قاچاقچی دستگیر شدند

توقیف ۳ فروند قایق حامل دام قاچاق در خلیج فارس/ ۶ قاچاقچی دستگیر شدند
قهرمانی از توقیف ۳ فروند قایق حامل دام زنده قاچاق در آب‌های جزیره قشم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو با هرمز اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی موفق شدند ۳ فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مجتبی قهرمانی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل ۹۷ رأس دام به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: طی این عملیات، ۶ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شده اند که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برند.

,

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌های تندرو این محموله‌های دام زنده را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، یادآور شد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی مأموران دریابانی، از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

,

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می کند، خاطر نشان ساخت: دستگاه قضایی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه