اخبار داغ

به بهانه انتقال جنجالی؛

دورنمای ناامیدکننده بازیکن بومی/ پدیده فوتبالی یا پدیده بازارگرمی؟

دورنمای ناامیدکننده بازیکن بومی/ پدیده فوتبالی یا پدیده بازارگرمی؟
مهاجم فصل گذشته ماشین‌سازی درحالی به گل‌گهر پیوست که این انتقال، انتقادات زیادی را علیه او در فضای فوتبال آذربایجان بوجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، امیر شهیم، مهاجم جوان فوتبال تبریز که پس از درخشش در لیگ دسته اول فوتبال کشور (لیگ آزادگان) در تیررس سه تیم لیگ برتری قرار داشت، بالاخره با پیشنهاد وسوسه‌برانگیز گل‌گهر هوایی شد و به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

انتقالی که یا سکوی پرتاب خواهد بود و یا یک لقمه گلوگیر برای شهیم، چراکه او تیمی را انتخاب کرده که مهاجمانی چون کیروش استنلی، یونس شاکری، مرتضی تبریزی و رضا شکاری را در ترکیب خود دارد و رقابت با این بازیکنان کارکشته مطمئناً چالش بسیار بزرگی خواهد بود.

,

اما مورد مهم در این انتقال که حاشیه‌های زیادی در پی داشته و انتقادات را علیه این بازیکن در فضای فوتبال آذربایجان بالا برده است، اقدامات تامل‌برانگیزی است که او در بدو ورودش به دنیای حرفه‌ای توپ گرد انجام داده و به عبارتی قانون و اخلاق را باهم زیرپا گذاشته است.

,

از انتقال بی‌سروصدا به خیبر در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات فصل گذشته که نهایتاً از سوی کمیته انضباطی بازیکن غیرقانونی معرفی شد تا شائبه تبانی در ماشین‌سازی و در ادامه مذاکره همزمان با پرسپولیس و تراکتور که کار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی بود.

,

از بازارگرمی‌های این بازیکن بومی نیز همین بس که وی چند ساعت قبل از اعلام رسمی انتقالش در گفت‌وگویی با خبرنگار ما از تمایل خود برای بازی در تراکتور سخن می‌گفت و پیوستن به تیم شهرش را اولویت خود بیان می‌کرد!

,

شهیم مدعی است تراکتور اقدامی برای جلب رضایت باشگاه خرم‌آبادی انجام نداده و هرچند این ادعا بعید نیست اما مرور اتفاقات از حواشی فصل گذشته در ماشین‌سازی تا انتقال به گل‌گهر اینطور تبیین می‌کند که او مسیری که برای فوتبالش برگزیده دورنمای جالبی ندارد و وی برای پیشرفت باید در افکار و رفتار خود تجدیدنظر اساسی کند.

,

در پایان شایان ذکر است که گروه ورزشی آناج حمایت بدون چشم‌داشت و بی‌غل‌وغش از سرمایه‌های ورزش آذربایجان را رسالت و وظیفه خود می‌داند اما در برابر چنین اقدامات غیراخلاقی نیز سکوت نخواهد کرد و سوءاستفاده از این حسن نیت را به هیچ عنوان برنمی‌تابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه