اخبار داغ

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام کرد؛

مرکز پزشکی حج آماده خدمت رسانی به زائران عرفات و منا است

مرکز پزشکی حج آماده خدمت رسانی به زائران عرفات و منا است
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام کرد که مسئولان مراکز پزشکی از مکان‌های در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات درمانی به زائران در مشاعر مقدسه بازدید کرده و در این خصوص تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن الدینی جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه تشکیل شد سید علی مرعشی از اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در عرفات و منا گزارش داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت افزود: مسئولان مراکز پزشکی از مکان‌های در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات درمانی به زائران در مشاعر مقدسه بازدید کرده و در این خصوص تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه شربت و سرم‌های مورد نیاز از عربستان خریداری و تأمین شده است، گفت: هم اکنون کمبود دارویی نداریم.
,
 
,
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت به بستری شدن ۴ زائر کشورمان در بیمارستان سعودی اشاره کرد که دو نفر از آنها به دلیل آسیب دیدگی ناشی از پله برقی بوده است.
,
 
,
وی همچنین از اخذ مجوز فعالیت درمانگاه اصلی زائران ایرانی در مدینه منوره خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز بسیاری از مشکلات ما در ارائه خدمات درمانی به زائران مدینه بعد حل خواهد شد.
,
 
,
در این جلسه همچنین گزارشی از مراحل انتقال حجاج کشورمان به مشاعر مقدسه ارائه و اعلام شد این فعالیت از صبح روز ۸ ذی الحجه آغاز خواهد شد و در تمام این مراحل نیروهای امداد و نجات در کنار زائران خواهند بود.
,
 
,
در این جلسه جانشین نماینده ولی فقیه نیز از دست اندرکاران عملیات حج خواست تا به زائران توصیه کنند کارت شناسایی خود را همراه داشته باشند و از یاوران حجاج و نیروهای امدادی برای مسیر بازگشت زائران به چادرهای منا استفاده شود.
,
 
,
در پایان این جلسه، اکبر رضایی رئیس ستاد مکه در خصوص اسکان زائران در خیمه‌های عرفات و منا گزارش داد و گفت: اگر اشکالی در این خیمه‌ها وجود داشته باشد قبل از اعزام زائران رفع خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه