اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

امروز عرصه رسانه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد/ نگذارید صدای رسانه‌های بیگانه در جامعه غالب شود

امروز عرصه رسانه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد/ نگذارید صدای رسانه‌های بیگانه در جامعه غالب شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اجازه داده نشود رسانه و صدای بیگانگان در جامعه غالب شود و جهت‌سازی فکر جوانان و جامعه انقلاب اسلامی ایران توسط رسانه‌های استکباری انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛  حجت الاسلام‌والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه  امروز در رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری  با اشاره به اینکه همه آحاد جامعه می توانند یک رسانه باشند اظهار کرد: هرکدام از آحاد جامعه رسانه و زبان انقلاب، فرهنگ شهدایی، آرمان‌های بلند امام و... باشند و این موضوع یک تکلیف فردی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی با اشاره به اینکه امروز عرصه رسانه باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد تصریح کرد: اجازه داده نشود رسانه و صدای بیگانگان در جامعه غالب شود و جهت‌سازی فکر جوانان و جامعه انقلاب اسلامی ایران توسط رسانه‌های استکباری انجام شود.

نکونام با بیان اینکه  رسانه‌ای بودن آحاد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است یعنی هرکدام از آحاد جامعه رسانه و زبان انقلاب، فرهنگ شهدایی، آرمان‌های بلند امام و... باشند و این موضوع یک تکلیف فردی است خاطر نشان کرد:  زبان حق بودن و انجام فعالیت‌های رسانه‌ای تنها یک موضوع حکومتی نیست و تمامی افراد جامعه باید زبان حق و حقیقت باشند و آن‌ها را تبیین کنند.

وی تشریح کرد: زبان می‌تواند شمشیری در برابر دشمنان باشد، برای مثال زبان مالک اشتر شمشیری برای بیان حقایق بود و علاوه‌‌بر حضور در عرصه‌های دینی از زبان رسا و گویای خود نیز برای تبیین حقیقت بهره‌مند می‌شدند، این موضوع لازمه امروز ایران است چراکه با یک قتل‌عام رسانه‌ای از سوی دشمن مواجه هستیم و این افراد سعی دارند با تحریف حقایق راه شهدا را ناتمام جلوه دهند.

نکونام با بیان اینکه  امروز دشمنان سعی دارند دوران طاغوت را به عنوان دوران طلایی به مردم نمایان کنند خاطر نشان کرد:   در دوران طاغوت  بیشترین ظلم را به مردم روا داشته شد، تمامی ثروت ایران را در اختیار بیگانگان قرار گرفت و این تحریف است که با استفاده از کارهای بزرگ رسانه‌ای انجام می‌شود و باید آحاد جامعه برای مقابله با آن برخیزند.

وی  یادآور شد: سپاه پاسداران خدمات بسیار ارزشمندی را در عرصه های مختلف انجام داده است، درحقیقت در تمامی دوران انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای به مردم شد البته برخی مشکلات اعم از موضاعات اقتصادی نیز وجود دارد اما باید خدمات نیز در کنار آن بیان شود و این نیز وظیفه رسانه است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه