اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

پایین بودن سرانه ورزشی و آموزشی بخش مرکزی یزد قابل قبول نیست

پایین بودن سرانه ورزشی و آموزشی بخش مرکزی یزد قابل قبول نیست
جوکار گفت: مسئولین آموزش‌وپرورش باید به این مسئله توجه کنند که زمین‌هایی که کاربری آموزشی دارد، اجازه تغییر کاربری به آن را ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، محمد صالح جوکار ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه امروز تعداد 5 روستا مورد بازدید قرار گرفت، گفت: در این بازدیدها مدیرکل دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات این روستاها حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلاتی در حوزه‌های شهرسازی، آزادسازی مسیر، مسکن و وزرش بیشتر در بازدید امروز مورد توجه ساکنین روستاها بود.

,

وی با بیان اینکه یکسری مشکلات روستاییان به علت عدم تعامل برخی از دستگاه‌ها بود، اذعان داشت: در بازدیدهای امروز قالب مسائل و مشکلاتی که از سوی مسئولین روستاها و ساکنین مطرح شد، مرتفع گردید و شاید بتوان گفت که در سال 1401 مشکلات حوزه مسکن، راه و آزادسازی‌های مسیر مرتفع کنند.

,

جوکار با تأکید بر اینکه سرانه ورزشی و آموزشی در بخش مرکزی یزد بسیار پایین است، گفت: در رابطه با مسکن ملی متأسفانه فضای آموزشی برای آن در نظر گرفته نشده و یا اگر هم اختصاص یافته شاهد تغییر کاربری از فضای آموزشی به فضای مسکونی بوده‌ایم که خلاف قانون است. اگر فضای مسکونی درجایی ایجاد می‌شود باید فکری به حال فرزندان ساکنین این محلات نیز بشود تا بتوانند از فضای آموزشی بهره‌مند شوند.

,

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولین آموزش‌وپرورش باید به این مسئله توجه کنند که زمین‌هایی که کاربری آموزشی دارد، اجازه تغییر کاربری به آن را ندهند.

,

وی به مشکلات آب‌رسانی روستاهای بخش مرکزی یزد اشاره و اضافه کرد: با توجه به انجام بخشی از رینگ آب شهری یزد و پیگیری در جهت انجام کامل آن، می‌توان امید داشت که نهایتاً تا دو ماه آینده با اجرای این طرح مشکلات روستاهای اکرمیه و اکرم آباد و دیگر روستاهای بخش مرکزی مرتفع شود.

,

جوکار افزود: در بخش روشنایی معابر هم تعهداتی داده قرار بر این شد تا شرکت توزیع برق و دهیاری‌ها به صورت مشارکتی قرار اقدامات لازم را انجام دهند.

,

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بحث اتباع خارجی هم مصوبه شورای تأمین شهرستان یزد نیاز است تا نظم و امنیت بخش مرکزی یزد افزایش یابد و ساکنین این محلات با مشکلات کمتری مواجه شوند که ان‌شاءالله پیگیر آن نیز هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه