اخبار داغ

در نشست «روز شهرداری» وزارت کشور مطرح شد؛

وزیر کشور: احتمال دارد قانون شهرداری‌ها بازبینی شود/ تشکیل کارگروه‌هایی مرتبط با موضوعات شهری

وزیر کشور: احتمال دارد قانون شهرداری‌ها بازبینی شود/ تشکیل کارگروه‌هایی مرتبط با موضوعات شهری
وزیر کشور از تشکیل کارگروه‌های برای بررسی و رسیدگی به موضوعات مختلف شهری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی در پایان نشست هم‌اندیشی شهرداران شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر کشور که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: نشست امروز به مناسبت روز شهرداری‌ و با حضور شهرداران شهرهای مبالای ۲۰۰ هزار جمعیت برگزار شد. روزی که  مصادف با سالروز شهادت شهید باکری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: در این نشست لیستی از موضوعات شهری مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که مدیریت یکپارچه شهری و خدمات‌رسانی ، سیستم فاضلاب، اقتصاد شهری پویا، محیط زیست، حمل و نقل عمومی، منابع درآمدی، سازه‌های ناپایدار و مباحث حوزه مدیریت بحران بخشی از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
,
 
,
وحیدی اضافه کرد: ۱۹ کارگروه برای بررسی و رسیدگی به موضوعات مختلف شهری شکل گرفته که با توجه به نقطه نظرات شهرداران برای بهبود کیفیت زندگی و هوشمندسازی شهر در راستای تحقق هدف کلی ما که خدمت به مردم است فعالیت می‌کنند.
,
 
,
وزیر کشور همچنین از احتمال بازبینی در قانون شهرداری‌ها خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهادات شهرداران، احتیاج داریم قانون شهرداری‌ها احتمالا بازبینی شود. هم‌چنین موضوع الکترونیکی شدن و هوشمندسازی شهری باید دنبال شود.
,
 
,
وی همچنین گفت: یکی از موضوعات مورد بحث، سرویس‌دهی‌ها و خدمات رسانی به مردم بود. در این زمینه توانمندی‌ها و ظرفیت‌هاست. تلاش ما این است که در این زمینه محدودیت‌ها برداشته شود چرا که این موضوع در راستای سیاست دولت است. در همین زمینه تلاش می‌کنیم که شهرداری‌ها وارد سامانه‌ای متمرکز شوند.
,
 
,
وزیر کشور در پایان گفت: این نشست ادامه دارد و امیدواریم به بهبود عملکرد شهرداری‌ها، بهبود تعاملات و هماهنگی و عملکرد بهتر شهرداران کمک کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه