اخبار داغ

هفتمین اردوی تیم والیبال جوانان در آمل/ نفر: دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای جوانان است

هفتمین اردوی تیم والیبال جوانان در آمل/ نفر: دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای جوانان است
سرپرست تیم والیبال جوانان ایران گفت: هفتمین اردوی آماده‌سازی این تیم که متصل به اعزام جام کنفدراسیون مردان آسیا است، در شهر آمل برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ششمین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال جوانان پسر ایران که از روز دوشنبه ششم تیرماه در کشور اسلوونی آغاز شده، تا چهاردهم تیرماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست تیم والیبال جوانان درباره این اردوی برون مرزی اظهار کرد: تاکنون چهار دیدار تدارکاتی با تیم‌های اسلوونی و بحرین انجام داده‌ایم و سه دیدار تدارکاتی دیگر با تیم ملی زیر 20 سال اتریش و بحرین در روزهای آتی خواهیم داشت.

,

امیرمهدی نفر در خصوص به خدمت گرفتن بازیکنان اعزامی به اردوی اسلوونی در دیدارهای تدارکاتی توضیح داد: تمامی بازیکنان تقریبا به زمین رفته‌اند تا کادر فنی به شرایط ایده‌آل نزدیک شود. اردوی اسلوونی برای تیم ملی جوانان که از سوی فدراسیون والیبال طراحی شد، فرصت مناسبی بود تا با تیم‌های خوب مسابقه دهیم و بازیکنان محک شوند.

,

نفر با بیان این‌که تیم ملی زیر 20 سال اسلوونی قدرتمند است، افزود: این تیم در حال حاضر برای انتخابی جهان با هلند، فنلاند و تیم‌های دیگر در حال رقابت است و تا به حال دو برد در این رقابت‌ها به دست آورده است.

,

سرپرست تیم والیبال جوانان ایران در خصوص اردوی آینده این تیم عنوان کرد: پس از بازگشت از اسلوونی دو روز استراحت خواهیم داشت و هفتمین اردوی آماده‌سازی جوانان در شهر آمل برگزار می‌شود که این اردو متصل به اعزام جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا است. این مسابقات از 16 مرداد به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و امیدوارم تیم والیبال جوانان نماینده شایسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه