اخبار داغ

لیگ ملت‌های والیبال| داورزنی به لهستان می‌رود/ رئیس فدراسیون در کنار والیبالیست‌ها در هفته سوم

لیگ ملت‌های والیبال| داورزنی به لهستان می‌رود/ رئیس فدراسیون در کنار والیبالیست‌ها در هفته سوم
رئیس فدراسیون والیبال برای همراهی تیم ملی ایران در دیدارهای حساس هفته سوم لیگ ملت‌ها راهی گدانسک در کشور لهستان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 از روز سه‌شنبه 14 تیرماه به میزبانی دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم شروع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در هفته سوم با تمام توان به میدان می‌روند تا جواز حضور خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را کسب کنند.
,
 
,
در آستانه هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال 2022، رئیس فدراسیون والیبال بامداد روز سه‌شنبه 14 تیرماه راهی گدانسک لهستان می‌شود تا پیش از دیدار ایران و لهستان دیداری با بازیکنان و کادر فنی داشته باشد و در چهار مسابقه مهم این هفته در کنار مردان والیبال ایران در لهستان باشد و سپس پس از پایان آخرین مسابقه به تهران باز خواهد گشت.
,
 
,
دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران در هفته دوم این رقابت‌ها نیز برای همراهی ملی‌پوشان به بلغارستان رفت و بلافاصله پس از پایان مسابقات برای شرکت در اجلاس هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا به ایران بازگشت.
,
 
,
مردان والیبال ایران روزهای 14 تا 18 تیرماه به ترتیب و در چارچوب هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های لهستان، ایتالیا و اسلوونی و صربستان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه