اخبار داغ

سردار سلیمانی:

هم افزایی سه جانبه؛ الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است

هم افزایی سه جانبه؛ الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم افزایی سه جانبه؛ الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرارگاه محرومیت زدایی بسیج با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مهندس بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین فرماندهان سپاه‌های استانی، مدیران کل کمیته امداد و بنیاد مسکن روستایی انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری در ستاد سازمان بسیج به منظور بررسی اجرای ساخت چهل هزار مسکن مددجو عصر امروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
خدمت به، ولی نعمتان انقلاب افتخار ماست
,
 
,
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: رسیدگی و توانمند سازی به نیازمندان جامعه و ولی نعمتان انقلاب اسلامی از مواهب الهی و یک امر واجب است که بسیج با تمام امکانات، این حرکت را انجام خواهد داد و هیچ گونه نگاه پیمانکاری یا کارفرمایی در میان نیست.
,
 
,
 
,
هم افزایی یک الگوی جهادی و جهشی
,
 
,
رئیس قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج با تقدیر از همکاری و هماهنگی بین نهادی در اجرای این طرح، افزود: با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این طرح شروع شده است که هم افزایی بین این سه نهاد یک الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است و موانع را در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌نماید و باعث می‌شود نهاد‌ها و سایر دستگاه‌ها هم به این جمع بپیوندند.
,
 
,
 
,
وظیفه ستاد‌ها تسهیلگری و پشتیبانی است
,
 
,
رئیس سازمان بسیج، گفت: در ساخت چهل هزار خانه مددجو نقش گروه‌های جهادی و خیرین در مردمی سازی این حرکت بسیار اثربخش بوده و ستاد‌ها در مرکز و استان‌ها رسالت تسهیل گری و پشتیبانی را دارند.
,
 
,
 
,
هر ۴۵ روز یک منزل مسکونی
,
 
,
سردار سلیمانی با تقدیر از گروه جهادی مدینة النبی، استان فارس، افزود:به عنوان یک نمونه از بین ده‌ها الگو؛ این گروه با پای کار آوردن ظرفیت‌های دستگاه‌ها و با روش مردمی توانسته است با مشارکت جهادگران و خیرین به طور میانگین در هر چهل و پنج روز، یک منزل مسکونی را ساخته و در واقع یک مدل رفتاری بسیار اثر بخش جهادی را ارائه کند.
,
 
,
گفتنی است؛ از ابتدای طرح تا به حال مراحل ساخت ده هزار منزل مسکونی آغاز شده و نزدیک به دوهزار و ششصد خانه در حال ساخت است.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه