اخبار داغ

شاه‌محمدی: کادرفنی تکواندو بانوان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد/ عملکرد تیم ایران عالی بود

شاه‌محمدی: کادرفنی تکواندو بانوان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد/ عملکرد تیم ایران عالی بود
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون تکواندو با بیان اینکه عملکرد تیم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا عالی بود گفت: کادرفنی تیم بانوان با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، عشرت شاه‌محمدی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون تکواندو اظهار کرد: تیم بانوان ایران تاریخ‌ساز شد. قهرمانی مقتدرانه آنهم در کره‌جنوبی که مهد تکواندوی جهان است، بی‌نظیر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: مدت زمان کوتاهی برای آماده‌سازی داشتیم اما کادرفنی همدل و یکدستی داریم که نقش اصلی را در آماده‌سازی تیم ایفا کرد. در حقیقت مربیان تیم به خوبی آرامش را به بازیکنان منتقل کردند. با تلفیقی از نفرات جوان و باتجربه توانستیم در ۶ وزن، پنج فینالیست داشته باشیم. در ترکیب تیم ما نفراتی چون نعمت‌زاده و ولی‌زاده بودند که سن پایینی دارند.
,
 
,
وی افزود: مدیریت فدراسیون نیز از لحاظ پشتیبانی به خوبی تیم را حمایت کرد. همچنین هادی ساعی به‌عنوان رئیس فدراسیون تکواندو، از لحاظ فکری کمک خوبی به کادر فنی و بازیکنان داشت.
,
 
,
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون تکواندو گفت: «مینو مداح» سرمربی کاربلد و توانمند تیم بانوان به همراه همکارانش (ندا زارع و مهروز ساعی) با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و البته به‌زودی راهی کمپ تمرینی روسیه خواهند شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه