اخبار داغ

برنامه اردوی خارج از کشور داریم که باید دید نهایی می‌شود یا نه؛

مطهری: هیچ‌وقت برای سرمربی بودن دست‌وپا نزدم/ گفتند با رفتن به نساجی اشتباه می‌کنی!

مطهری: هیچ‌وقت برای سرمربی بودن دست‌وپا نزدم/ گفتند با رفتن به نساجی اشتباه می‌کنی!
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: خیلی‌ها به من گفتند که اشتباه می‌کنم ولی من به اصول خودم پایبندم و دلی مربیگری می‌کنم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در ارتباط با فوتبال برتر اظهار داشت: چندین سال است که پیشنهاد نفر اول بودن را داشتم ولی هیچ‌وقت برای این شغل دست و پا نزدم و همیشه سعی کردم براساس توانایی‌هایی که دارم کار کنم و به اصول خودم پایبند باشم. خیلی‌ها به من گفتند که اشتباه می‌کنم ولی من به اصول خودم پایبندم و دلی مربیگری می‌کنم و همیشه صادقانه و در نهایت تعهد کارم را انجام می‌دهم. فکر می‌کنم این فصل زمان این رسیده بود که راهم را جدا کنم. همیشه گفتم پرسپولیس همه وجود من است و این یک تصمیم دلی بود که من گرفتم.

,

وی در ادامه بیان داشت: در اینکه سیدجلال حسینی بازیکن بزرگی بوده شکی نیست ولی مربیگری با بازیکن بودن خیلی تفاوت دارد. در تماس تلفنی به سید جلال گفتم که راه سختی را پیش‌ رو دارد و به او توصیه کردم ابتدا کلاس‌هایش را برود و روی نیمکت پرسپولیس می‌تواند بزرگترین تجربه‌ها را کسب کند.

,

مطهری در پایان گفت: همیشه گفته‌ام برنامه‌ریزی در لیگ ایران سخت است. البته می‌دانم سازمان لیگ هم مسائل و دغدغه‌های خودش را دارد. برای بیست مرداد تیم خود را هماهنگ کرده‌ایم و ان‌شاءالله در آن زمان در اوج کارمان باشیم. هفته آینده یک اردوی داخلی داریم. یک برنامه اردوی خارج از کشور داریم که باید دید نهایی می‌شود یا نه. شنبه برای برگزاری اردوی داخلی به ساری می‌رویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه