اخبار داغ

اگر مثل سیدجلال حرفه‌ای باشم، شاید تا ۵۰۰ بازی در لیگ داشته باشم؛

گولسیانی: طرفدار تیم ملی ایران هستم و در ایران از گرجستان محبوب‌ترم/ می‌دانم بیرانوند چطور پرتاب می‌کند اما نمی‌گویم!

گولسیانی: طرفدار تیم ملی ایران هستم و در ایران از گرجستان محبوب‌ترم/ می‌دانم بیرانوند چطور پرتاب می‌کند اما نمی‌گویم!
مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی باشد که علیرضا را نشناسد حتما فیلم پرتاب دست او را دیده است و می‌دانم که این قدرتش را از کجا می‌آورد ولی نمی‌توانم آن را بگویم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ گئورکی گولسیانی، مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیوستن به جمع سرخ‌ها اظهار داشت: سه سال فراموش نشدنی را در اصفهان گذراندم و واقعا همیشه در ذهنم خواهد ماند، وقتی این فرصت به وجود آمد که من به پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های ایران بپیوندم، نمی‌توانستم به پیشنهاد این تیم نه بگویم. برای من باعث خوشحالی است که بازیکنان بسیار با کیفیتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی در تیم جدیدم حضور دارند و قطعا به من کمک خواهند کرد که با شرایط جدید تطبیق پیدا کنم.

,
مدافع جدید باشگاه پرسپولیس در رابطه با عدم دعوت شدن به تیم ملی کشورش، اظهار داشت: انتخاب بستگی به مربی دارد. در پست دفاع تیم ملی گرجستان چند بازیکن خیلی خوب وجود دارد و قطعا برای من کار راحتی نخواهد بود و باید برای جایگاهم بجنگم. می‌دانم ایران باید در جام‌جهانی بازی کند و در نتیجه همه بازیکنان انگیزه دارند که در تیم ملی ایران حضور داشته باشند ولی من به تیم ملی کشورم دعوت نمی‌شوم و این برایم جذاب است که در ایران بیشتر از کشورم مورد احترام قرار می‌گیرم. 
,
 
,
وی ادامه داد: من یکی از طرافداران تیم ملی ایران هستم و امیدوارم با حضور در پرسپولیس به تیم ملی گرجستان دعوت شوم. بازی زیر نظر یحیی گل‌محمدی خیلی جذاب است چون هدفمان از فوتبال شبیه به هم است و می‌دانم که قطعا چیزهای زیادی از این مربی یاد می‌گیرم.
,
 
,
گولسیانی در رابطه با سیدجلال حسینی گفت: اول از همه واقعا باعث افتخار من خواهد بود که زیر نظر این کادر فنی کار کنم. بارها به خود سید جلال گفتم که بازیکن بی‌نظیری است و حکم یک الگو و اسطوره را به عنوان دفاع وسط در فوتبال ایران دارد. بقیه کادر فنی هم بازیکنان بسیار فوق‌العاده ایی بودند؛ مثل کریم باقری که من در کودکی با این بازیکن بازی‌های رایانه ایی انجام دادم. پرسپولیس این فصل در هر پست بازیکنان خوبی دارد، غیر منطقی نیست که رویای قهرمانی داشته باشیم.
,
 
,
وی در واکنش به رکورد ۱۰۰ بازی در لیگ برتر گفت: اگر مثل سیدجلال حرفه ای باشم شاید تا ۵۰۰ بازی هم بروم ولی واقعا هرکسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد ولی من حداکثر تلاشم را انجام می‌دهم.
,
 
,
گولسیانی در رابطه با بازی کنار پورعلی گنجی و بیرانوند افزود: پورعلی گنجی مدافع فوق العاده ای است و بیرانوند هم نماد دروازه‌بانی است که فکر می‌کنم او را همه دنیا بشناسند و اگر کسی باشد که علیرضا را نشناسد حتما فیلم پرتاب دست او را دیده است و می‌دانم که این قدرتش را از کجا می‌آورد ولی نمی‌توانم آن را به شما بگویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه