اخبار داغ

تاخیر در صدور ویزای سنگاپور

بسکتبال ۳×۳ آسیاکاپ| تیم بسکتبال بانوان به مسابقات نرفت/ بانوان از پرواز جاماندند

بسکتبال ۳×۳ آسیاکاپ| تیم بسکتبال بانوان به مسابقات نرفت/ بانوان از پرواز جاماندند
تیم ملی بسکتبال ۳×۳ بانوان ایران از حضور در رقابت‌های آسیاکاپ ۲۰۲۲ بازماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی بسکتبال ۳×۳ بانوان ایران که قرار بود ساعت ۱۷ دیروز تهران را به قصد سنگاپور ترک کند، به دلیل تاخیر در صدور ویزای این تیم پرواز خود را از دست داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تلاش همراهان تیم ایران برای تهیه پرواز جایگزین هم بی‌نتیجه ماند و به این ترتیب تیم ۳×۳ بانوان عملا مسابقات را از دست داد.
,
 
,
این تیم قرار بود دیروز بعدازظهر اعزام شود که تاخیر در صدور ویزا باعث شد این تیم نتواند با توجه به این مهم که پرواز مستقیم به سنگاپور نبود و پرواز مناسب دیگری که این تیم را به موقع به سنگاپور برساند هم وجود نداشت، متاسفانه از حضور در این مسابقات بازماندند.
,
 
,
افسانه حسن نایبی سرمربی تیم ملی ۳×۳ بانوان با تایید این خبر گفت: پرواز ما ساعت ۱۷ دیروز بود که به دلیل دیر آماده شدن ویزای اعضای تیم، پرواز را از دست دادیم. بعد از آن تمام پروازها را چک کردیم و از آنجا که خط مستقیم پرواز نداریم باید به دوحه یا دبی می‌رفتیم و از آنجا عازم سنگاپور می‌شدیم که فرصت را از دست می‌دادیم. چون طبق قوانین باید در جلسه ساعت ۲۱ امروز حاضر می‌شدیم اما هیچ پروازی نمی‌توانست تا آن زمان ما را به مقصد برساند.
,
 
,
ویزای شادی عبدالوند بازیکن مطرح تیم ملی بسکتبال کشورمان هم برای حضور در مسابقات صادر نشده بود.
این در حالی است که ویزای سینا واحدی هم برای تیم پسران صادر نشده و تلاش فدراسیون برای اعزام تیم پسران برای امروز ادامه دارد.
,
,
 
,
طبق برنامه قبلی تیم ۳×۳ مردان ایران فردا عازم سنگاپور است و از آنجا که مسابقات مردان پنجشنبه آغاز می‌شود، فرصت حضور در مسابقات را دارد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه