اخبار داغ

۲ خبر از فدراسیون هندبال؛

انتصاب عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون هندبال/ تجلیل مجلس شورای اسلامی از رئیس فدراسیون

انتصاب عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون هندبال/ تجلیل مجلس شورای اسلامی از رئیس فدراسیون
رئیس فدراسیون هندبال از سوی مجلس شورای اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، زهرا حاجی انزهایی به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زهرا حاجی انزهایی عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون هندبال دارای دکترای تربیت بدنی در گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز که سابقه فعالیت تخصصی در رشته هندبال به عنوان بازیکن ملی و مربی را در کارنامه دارد. وی همچنین علاوه بر تدریس و انجام فعالیت‌های پژوهشی و گذراندن دوره های عالی مدیریت ورزشی، سابقه دبیری انجمن هندبال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز داراست.

,

همچنین در مراسمی به میزبانی مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از نمایندگان خانه ملت از علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به پاس تلاش‌های صورت گرفته برای موفقیت و توسعه هندبال ایران تجلیل به عمل آمد.

,

در متن لوح تقدیر اهدایی از سوی مجلس شورای اسلامی به ریاست فدراسیون هندبال آمده است: 

,

«برادر گرامی جناب آقای علیرضا پاکدل

,

رئیس محترم فدراسیون هندبال

,

توسعه و پیشرفت ورزش کشور مرهون تلاش بی‌دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می‌باشد که همواره در جهت تعالی و اعتلای سلامت جامعه قدم برداشته و خدمتگزاری و پاسخگویی به ملت شریف ایران را افتخاری بزرگ و وظیفه‌ای مهم برای خویشتن می‌دانند، از تلاش‌ها و همت صادقانه جنابعالی در امر توسعه ورزش کشور و همچنین حمایت از برنامه‌ها و اهداف مجلس شورای اسلامی در زمینه ورزش و جوانان تقدیر می‌نمایم.

,

سلامتی و موفقیت روز افزون تمامی خدمتگزارن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

,

علی محمد قلی‌ها معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه