اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوس برون شهری در استان کرمانشاه

اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوس برون شهری در استان کرمانشاه
فریبرز کرمی از اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوس برون شهری در استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوس برون شهری در استان کرمانشاه به منظور ارتقای سطح خدمات ناوگان عمومی اتوبوس و افزایش رضایت مسافران در راستای نظارت بر اجرای قوانین و ضوابط حمل و نقل مسافر به مدت ۱۰ روز تا ۲۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به دنبال اجرای طرح مذکور با هرگونه تخلف، تاخیر در شروع حرکت یا توقف در حین حرکت ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در کمیسیون های مربوطه برخورد قاطع صورت می گیرد.

کرمی با اشاره به اینکه طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوس برون شهری از تاریخ ۱۲ تیرماه آغاز شده و تا ۲۱ تیرماه ادامه دارد، گفت: این طرح با همکاری تشکل‌های صنفی و گشت های ویژه نظارتی این اداره کل اجرا می شود و کنترل در مقصد ناوگان ورودی به استان با برگه صورت وضعیت مستندسازی تخلفات تاخیرات غیر معمول حین سفر با قید فوریت به استان مبدا حرکت ارجاع داده خواهد شد.

وی عنوان کرد: استفاده از سامانه «پلاک‌خوان» و «سپهتن» برای تعیین زمان سفر ناوگان از مبدا تا مقصد و ثبت زمان تاخیر بیش از حد مجاز و ...  از محورهای اصلی اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوس برون شهری در استان کرمانشاه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: مسافران گرامی می‌توانند درصورت مشاهده تأخیر ناوگان مسافربری گزارشات خود را از طریق سامانه پیامک ۲۰۰۰۱۴۱ جهت رسیدگی اطلاع دهند.

کرمی خاطرنشان کرد: تعداد خودروهای سواری در ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری استان کرمانشاه ۹۵۷ دستگاه، تعداد مینی بوس های ناوگان مسافربری استان ۳۵۹ دستگاه با و ۱۸۲ دستگاه اتوبوس در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه