اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد؛

شکوائیه گلستانی‌ها از مقامات آمریکایی در خصوص ترور سردار سلیمانی

شکوائیه گلستانی‌ها از مقامات آمریکایی در خصوص ترور سردار سلیمانی
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دادخواست مردم گلستان علیه مسئولان آمریکا در دادگستری گرگان و شهرستان‌های استان در حال انجام است و علاقمندان در گرگان به خیابان شهید بهشتی و ابتدای فلکه شهرداری اتاق ۲۰۵ دادگستری و دفتر الکترونیک حیکمی در بلوار رسالت مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام عباس گرزین صبح امروز در جمع علمای اهل سنت و شیعه استان گلستان اظهار کرد: اینکه آمریکا ضد حقوق بشر و ضد انسانیت و کرامت و عزت انسانی زیست می کند شکی ندارد، تولید این کشور حرام بوده است و تصمیمات آن حرام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به هفته افشاء حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: این فرصت ها و مناسبت ها را بهانه ای برای دورهمی و تجدید قوا است و شنیدن اخبار و تحلیل اخبار جای خود دارد ولی هر کدام ما باید بلندگویی برای آرمان های ناب انقلاب اسلامی باشیم.

,

گرزین بابیان اینکه باید پایگاه بصیرت آفرینی در انقلاب اسلامی باشیم، افزود: تبیین گری باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین باید تقویت شود.

,

وی افزود: دشمن از جنگ روایت های بهره برداری می کنند تا مانع از نشر ارزش های انقلاب اسلامی شود، آمریکا تلاش کرد که نظام محاسباتی جهان را به نفع خود تغییر دهد و شرط اینکه چنین اتفاقی نیفتد تبیین و بیان حقیقت ها است.

,

این مقام مسئول گفت: مقام معظم رهبری تهجر اصلی را غرب گرایی عنوان کردند، تهجر واقعی گرایش به طاغوت و شکر است و این چنین روایاتی را در قرآن می بینیم.

,

گرزین تاکید کرد: بیش از ۳۰۰ میلیون انسان را غربی ها از جنگ جهانی اول تا دوم کشتند و اینها به خود رحم نمی کنند و این افراد می خواهند به داد ایران برسند.

,

وی گفت: حاج قاسم نماد ایجاد صلح و امینت در منطقه بود ولی آمریکایی ها آن را به شهادت رساندند، ما در موضع حق و مظلومیت هستیم و آمریکایی‌ها در موضع باطل و ظلم قرار دارند.

,

این مقام مسئول متذکر شد: شکوائیه ای در استان گلستان ایجاد شده که چرا آمریکایی ها حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و این مسئله باعث آلام و رنج روحی ملت ایران شده است و  ما باید از حقوق خود دفاع کنیم؛دادخواست مردم گلستان علیه مسئولان آمریکا در دادگستری گرگان و شهرستان های استان در حال انجام است و علاقمندان در گرگان به خیابان شهید بهشتی و ابتدای فلکه شهرداری اتاق ۲۰۵ دادگستری و دفتر الکترونیک حیکمی در بلوار رسالت مراجعه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه