اخبار داغ

در مسجد حضرت مهدی موعود «عج» بندرعباس انجام شد؛

رسیدگی به مطالبات ۹۳ نفر از شهروندان با برپایی میز خدمت مسئولان قضایی هرمزگان

رسیدگی به مطالبات ۹۳ نفر از شهروندان با برپایی میز خدمت مسئولان قضایی هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه جمعی از مسئولان قضایی با حضور در مسجد حضرت مهدی موعود (عج) محله آزادگان بندرعباس، نماز جماعت را در بین نمازگزاران این مسجد به جا آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و هیأت همراه، همچنین تا ساعتی پس از پایان نماز در بین نمازگزاران مسجد حضرت مهدی موعود (عج) و اهالی محله آزادگان حاضر شدند و ضمن برپایی میز خدمت در دیدار چهره به چهره با مردم، به مطالبات و مشکلات ۹۳ نفر از مردم رسیدگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار طی سخنانی با اشاره به لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر تکریم مردم و تعمیق ارتباطات مسئولان قضایی با اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: برنامه حضور مقامات قضایی استان در مساجد به صورت جدی در دستور کار دادگستری هرمزگان قرار گرفته و بدون تردید این ارتباط، برکات و ثمرات فراوانی در بهبود روند خدمت رسانی و عملکرد این مجموعه خواهد داشت.

,

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین رسیدگی به امور مردم در کوتاه‌ترین زمان، پاسخ گویی به مراجعان دستگاه قضایی و ایجاد رضایتمندی در جامعه را از اهم ویژگی‌ها و خصایص دوره تحول و تعالی دستگاه قضایی عنوان کرد که در بدنه دادگستری هرمزگان تسری یافته و بر اساس آن عمل می‌شود.

,

وی افزود: رئیس قوه قضاییه همواره بر حضور در میان مردم و اینکه تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه قضایی باید در خدمت مردم به‌کار گرفته شود، تأکید نموده اند و خوشبختانه بر این اساس شاهد عزمی همگانی در بخش های مختلف دستگاه قضایی برای تحقق این هدف راهبردی می باشیم.

,

این مقام قضایی به برنامه‌های ملاقات عمومی و دیدارهای چهره به چهره هفتگی و مستمر مسئولان قضایی در مرکز استان هرمزگان و حوزه‌های مختلف قضایی نیز اشاره کرد و افزود: همواره تلاش کرده‌ایم تا در مسیر خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم مانعی ایجاد نشود و با توجه به این موضوع برنامه‌های دیدارهای عمومی در تمام طول هفته برقرار است.

,

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم مکلف به پیگیری مشکلات و درخواست های آنها هستیم و در همین راستا سعی داریم تا با حضور در مساجد و مکان‌های عمومی زمینه دسترسی مردم به مقامات مسئول قضایی در استان را تسهیل کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مردم همواره در دستور کار مجموعه قضایی هرمزگان قرار دارد، افزود: هدف این است که در عمل ثابت کنیم در هر مقام و مسندی وظیفه رسیدگی به درخواست‌های مردم در چارچوب قانون را برعهده داریم.

,

قهرمانی برنامه‌های دیدار مردمی مسئولان قضایی را در راستای تکریم مراجعین و حفظ حقوق شهروندی افراد خواند و گفت: طی دستورالعمل ویژه‌ای همه رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب در سراسر استان مکلف به اجرای منظم دیدارهای مردمی شده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه