اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل:

۵۸ درصد آملی‌ها دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند/ افزایش بیماران سرپایی کرونا

۵۸ درصد آملی‌ها دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند/ افزایش بیماران سرپایی کرونا
پژمان خسروی از روند افزایشی کرونا خبر داد و گفت: در کشور ۹۶ شهرستان رنگ زرد به ۱۰۵ شهرستان رسیده و این نشان‌دهنده روند افزایشی کرونا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: خطر وبا هر ساله از خرداد تا آبان ماه مطرح است، در مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها اگر فردی مشکوک باشد نمونه می گیریم، اگر نمونه ای هم مثبت شدجایی نگرانی نیست و می توانیم این طغیان را مدیریت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی بر لزوم بهداشت فردی تاکید کرد و افزود: چیزی که بیشتر مارو در معرض خطرقرار می دهد آب و غذا است، بهداشت اب در روستاها که شوراها باید در کلر زنی رعایت کنند و در بحث غذا افراد باید بیشتر به بهداشت فردی خود توجه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تصریح کرد: در حال حاضر در کردستان عراق این بحران را داریم، مسافرینی که به عراق می روند مراقب باشند تا باعث شیوع این بیماری در کشور نشوند.

وی از روند افزایشی کرونا خبر داد و اظهار کرد: در کشور ۹۶ شهرستان رنگ زرد به ۱۰۵ شهرستان رسیده و این نشان دهنده روند افزایشی کرونا است، البته در آمل از ۹ فروردین که بیمار فوتی داشتیم تاکنون بیمار فوتی کرونایی نداشتیم.

خسروی تاکید وزارت بهداشت و ستاد کرونا را بر رعایت پرتکل ها در فضای بسته و جلسات دانست و خاطرنشان کرد: در اتاق های بسته و جلسات به زدن ماسک توصیه کردند.

وی با اشاره به اینکه ۸۶۵ هزار دوز واکسن کرونا در آمل تزریق شد، خاطرنشان کرد: در واکسن کارنامه خوبی داریم، ۹۶ درصد نوبت اول، ۹۱ درصد دوم و ۵۸ درصد واکسن سوم را دریافت کردند، در ادارات مختلف نیز ۳۵ تا ۵۰ درصد  واکسن دوز سوم را نزدند.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه