اخبار داغ

نماینده کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد؛

اخذ اعتبار از سوی وزارت نفت برای بازسازی مناطق سیل‌زده کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده/ قول مساعد رئیس بنیاد مستضعفان در جهت محرومیت‌زدایی منطقه چاروسا

اخذ اعتبار از سوی وزارت نفت برای بازسازی مناطق سیل‌زده کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده/ قول مساعد رئیس بنیاد مستضعفان در جهت محرومیت‌زدایی منطقه چاروسا
حجت الاسلام‌والمسلمین موحد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته اعتباری از سوی وزارت نفت برای بازسازی مناطق سیل‌زده کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده اخذ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحد در حاشیه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات اخیر خود برای حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: دیداری با وزیر نفت داشتم که در این نشست نیز استاندار هم حضور داشتند و پیگیری‌های لازم جهت اخذ اعتبارات و امکاناتی برای حوزه انتخابیه صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: در این نشست مسائل و موضوعات به استماع وزیر رسیدند و پس از آن دستورات لازم را صادر نمودند که از مهم ترین  آنها می توان به کمک در جهت بهسازی و آسفالت جاده سادات-دمه-میان تنگان و همچنین اختصاص اعتباری برای بازسازی مناطق سیل زده کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده بوده است.

,

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده رئیس بنیاد مستضعفان سفری به کهگیلویه داشتند و در راستای محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه، قول مساعد دادند تا بنیاد علوی در بخش چاروسا اقداماتی در جهت محرومیت زدایی انجام دهد و همچنین تسهیلاتی را نیز در راستای اشتغالزایی به مردم این منطقه پرداخت کند.

,

نماینده کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس بیان کرد: در بحث جذب اعتبارات در بعد آبرسانی اتفاقات خوبی رقم خورد و در حقیقت برای آبرسانی به 4 شهر  دهدشت، سوق، چرام و لنده اعتبارات قابل قبولی اخذ شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه