اخبار داغ

عضویت رئیس انجمن بیس‌بال ایران در هیات اجرایی کفدراسیون آسیا

عضویت رئیس انجمن بیس‌بال ایران در هیات اجرایی کفدراسیون آسیا
رییس انجمن بیس بال و سافت بال ایران با اخذ آرای لازم در مجمع انتخاباتی فدراسیون آسیایی بیس بال به عنوان عضو هیات اجرایی این نهاد بین المللی انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون آسیایی بیس بال با حضور نمایندگان کلیه کشورهای آسیایی به میزبانی تایوان و در شهر تایپه سیتی برگزار شد. هومن منصوریان رییس انجمن بیس بال و سافت بال ایران که برای کرسی هیات اجرایی کاندیدا شده بود، به همراه نمایندگان هنگ کنگ و فیلیپین برای اولین بار در تاریخ این ورزش در ایران صاحب این کرسی بین المللی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مجمع جفری کو جر از تایوان به عنوان رییس فدراسیون آسیایی بیس بال انتخاب شد و نمایندگان کشورهای ژاپن، چین و پاکستان به عنوان نواب رییس برگزیده شدند.

,

فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن بیس بال و سافت بال ایران در ماه‌های گذشته رایزنی های مختلفی را با اعضای کنفدراسیون جهانی و فدراسیون های ملی و آسیایی بیس بال انجام داده بود و توانست صاحب این کرسی مهم و تاریخی شود که می تواند گامی بلند برای پیشرفت این رشته المپیکی در ایران باشد.

,

* تمجید کنفدراسیون راگبی آسیا از پیشرفت و توسعه راگبی ایران

,

عضویت رییس انجمن بیس‌بال ایران در هیات اجرایی فدراسیون آسیا/ تمجید آسیا از راگبی ایران

, عضویت رییس انجمن بیس‌بال ایران در هیات اجرایی فدراسیون آسیا/ تمجید آسیا از راگبی ایران,

همچنین در مجمع کنفدراسیون راگبی آسیا که با حضور کلیه اعضا از جمله میرمهدی حسینی رییس انجمن راگبی ایران و به ریاست قیس عبدالله رییس اماراتی این کنفدراسیون در هتل حیات شهر بیشکک برگزار شد.

,

در این مجمع رییس انجمن راگبی ایران گزارشی از برگزاری اردوی تیمهای ملی راگبی 15 نفره و 7 نفره مردان و همچنین لیگ متمرکز 15 نفره بانوان که قرار است هفته آینده در بجنورد برگزار شود ارائه کرد و از تشکیل تیم ملی راگبی 15 نفره زنان در آینده ای نزدیک خبر داد و اذعان داشت: از آنجاییکه فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا بر توجه ویژه به راگبی 15 نفره به عنوان زیرساخت رشته 7 نفره تاکید دارد لذا ایران نگاه خاصی به مسابقات داخلی 15 نفره و تشکیل تیمهای ملی و اردوهای تمرینی این بخش دارد و قبول میزبانی مسابقات 15 نفره غرب آسیا هم در راستای همین دیدگاه صورت گرفته است.

,

میر مهدی حسینی همچنین از اعلام آمادگی مجدد ایران برای میزبانی مسابقات غرب آسیا با حضور تیمهای ایران، عراق، لبنان و قطر تاکید کرد و اظهار داشت اگر کنفدراسیون آسیا تیمهای بیشتری هم به این رقابتها اعزام کند پذیرای آنها خواهیم بود.

,

اعلام آمادگی راگبی ایران برای حضور در مسابقات آسیایی 7 نفره که ماه آینده در جاکارتا اندونزی و با شرکت تیمهای قدرتمند شرق و غرب قاره برگزار می شود از دیگر پیشنهادهای رییس انجمن راگبی ایران بود که با استقبال مقامات کنفدراسیون آسیا همراه شد.

,

قیس عبدالله رییس اماراتی کنفدراسیون راگبی آسیا در خلال این مجمع از توسعه و پیشرفت قابل ملاحظه راگبی ایران بخصوص طی دو سال اخیر تمجید کرد و اعلام نمود: در سفری که اخیرا به تهران داشتم اشتیاق و پشتیبانی همه جانبه فدراسیون انجمنهای ورزشی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ایران از راگبی را بوضوح دیدم و قطعا ما برای ارتقای سطح این رشته المپیکی از ایران حمایت لازم را خواهیم داشت.

,

انتقال دفتر کنفدراسیون آسیا از هنگ کنگ به امارات، عضویت دائمی فلسطین و بحرین در کنفدراسیون آسیا و توجه به تقویت راگبی کشورهای آسیای مرکزی شامل قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان از دیگر مصوبات این نشست آسیایی بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه