اخبار داغ

مدیرعامل ایران‌خودرو؛

مردادماه، خودروهای ناقص کف پارکینگ ایران‌خودرو صفر می‌شوند

مردادماه، خودروهای ناقص کف پارکینگ ایران‌خودرو صفر می‌شوند
مدیرعامل ایران‌خودرو از کاهش تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ این خودروساز به کمتر از ۲۲ هزار دستگاه خبر داد و گفت: تا پایان مردادماه تعداد خودروهای ناقص به صفر خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خطیبی مدیرعامل ایران‌خودرو امروز در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی دوگانه‌سوز سورن‌پلاس در جمع خبرنگاران گفت: تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ ایران‌خودرو در تاریخ نهم بهمن‌ماه پارسال ۸۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی پیش‌بینی‌کرد: تا بعد از تعطیلات تابستانی ایران‌خودرو و اواخر تیرماه دیگر خودروی ناقصی در کف پارکینگ‌ها باقی نماند.

,

خطیبی تصریح‌کرد: ‌دیگر معضلی به نام خودروی در کف پارکینگ نخواهیم داشت و همین مساله و شاخص «عبور مستقیم» (تولید خودروی کامل و در اختیار واحد فروش قرار دادن) که از ابتدای خرداد ماه به ۱۰۰ درصد رسیده منجر به ارتقای کیفی ۲۵ درصدی خودروهای این گروه صنعتی خواهد شد.

,

وی خاطرنشان‌کرد: در ماه‌های گذشته شاهد کاهش ۳۹ درصدی مراجعات مشتریان به واحدهای خدمات پس از فروش بودیم که نشان‌دهنده حرکت ایران‌خودرو در مسیر ارتقای کیفی است.

,

مدیرعامل ایران‌خودرو همچنین گفت: به‌منظور جهش کیفی محصولات این گروه، ۲۷۹ پروژه در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در قبل و پس از تحویل خودروها تعریف شده است.

,

وی بیان‌داشت: در وهله نخست نیز از خودروی تارا آغاز کرده‌ایم و ضمانتنامه ۶ ماهه موتور و گیربکس برای این محصول صادر می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل، همکاران ما در نمایندگی‌های کل کشور در کمتر از ۲۴ ساعت به رفع عیب خواهند پرداخت.

,

خطیبی اظهار داشت: استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در محور کار فعالیت‌های ایران‌خودو است و شرکت‌های زیرمجموعه این خودروساز از جمله ایپکو و مرکز تحقیقات ایران‌خودرو برپایه دانش هستند.

,

وی در خصوص خودرو دوگانه‌سوز سورن پلاس نیز گفت: این خودرو با ترکیب سوخت بنزین و گاز قادر به پیمایش بیش از یک‌هزار کیلومتر مسافت است، ضمن اینکه موتور تعبیه شده در آن از نوع ای. اف ۷ بوده و علاوه بر تغییراتی در ظاهر، برخی آپشن‌ها و امکانات نیز به آن اضافه شده است.

,

به گزارش ایرنا، امروز مراسم رونمایی از خودرو دوگانه‌سوز سورن پلاس در راستای اجرای قرارداد تولید ۴۵ هزار خودروی تاکسی و وانت دوگانه‌سوز برگزار شد.

,

 خودروی دوگانه‌سوز سورن پلاس با بررسی و طراحی ایمن و امکانات رفاهی از مردادماه با جایگزین شدن خودروهای تاکسی سمند در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

,

لازم به ذکر است،  قرارداد حمایت مالی تولید ۴۵ هزار خودروی وانت و تاکسی دوگانه‌سوز (اعم از ۴۰ هزار دستگاه خودروی تاکسی و پنج‌هزار دستگاه خودروی وانت) آذرماه سال گذشته بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و ایران‌خودرو به امضا رسید.

,

قرارداد مذکور بر اساس مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر طرح حمایت از تولید و تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی خودروهای دوگانه‌سوز عمومی، تاکسی، ون (تاکسی)، وانت و مسافربر شخصی بنزینی به CNG‌سوز و در راستای جایگزینی استفاده از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت پاک منعقد شد.

انتهای پیام/
 

,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه