اخبار داغ

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد؛

هزینه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای بخشودگی جرائم کارگاه‌ها در ایام کرونا

هزینه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای بخشودگی جرائم کارگاه‌ها در ایام کرونا
میرهاشم موسوی با بیان اینکه در ایام همه‌گیری کرونا بیش از ۱۵۰هزار کارگاه از بخشودگی جرائم در تامین اجتماعی استفاده کردند، افزود: بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان هزینه این کارگاه‌ها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، میرهاشم موسوی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تامین اجتماعی یکی از بزرگترین دستگاه خدمت‌رسان به ملت شریف ایران اسلامی است، اظهار کرد:‌ بیش از ۵۰درصد جامعه از ۱۸خدمات اجتماعی این سازمان بهره مند هستند.

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب تنها ۲۰درصد جامعه تحت پوشش بیمه های اجتماعی بودند، افزود: امروز بعد از گذشت ۴۳سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بیش از ۷۰درصد جامعه تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند.

 وی به توطئه استکبار برای ایجاد ناامیدی در جامعه اشاره و بیان کرد: باید خدمات انقلاب در حوزه درمان و بیمه تبیین شود.

 موسوی با بیان اینکه امروز ۳۸۰مرکز درمانی در کشور ارائه خدمت می‌کند، افزود: ۸۰مرکز تخصصی و فوق تخصصی بیمارستانی در کشور داریم، بیمارستان‌های میلاد و فیاض بخش در خاورمیانه بی نظیر هستند.

وی با بیان اینکه در ایام همه گیری کرونا بیش از ۱۵۰هزار کارگاه از بخشودگی جرائم در تامین اجتماعی استفاده کردند، افزود: بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان هزینه این کارگاه ها بوده است.

موسوی با بیان اینکه ۸هزار و ۸۰۰میلیارد تومان هزینه ایام بیماری کرونا در بخش درمان بوده است، گفت: در مراکز تامین اجتماعی به حدود ۳۰۰هزار نفر بیمار کرونایی ارائه خدمت داشتیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سلامت اشاره و بیان کرد: در بخش درمان طی چند روز گذشته بیش از ۵.۵ میلیون نفر که تحت پوشش بیمه درمان نبودند تحت پوشش بیمه درمانی کامل قرار گرفتند.

موسوی با بیان اینکه از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ تأمین اجتماعی را ۹۰ هزار میلیارد تومان بدهکار بانک‌ها کرده بودند، گفت: در دولت جدید ریالی از بانک ها برداشت نداشتیم.

وی یادآورشد: در دولت سیزدهم حتی یک روز حقوق بازنشستگان دیر پرداخت نشده است.

نماینده ولی فقیه درمازندران نیز با تاکید براینکه توزیع عدالت در بحث درمان مردم مناطق محروم مورد انتظار است،گفت: خدمات درمانی در مازندران جدایی از جمعیت استان برای جمعیت شناور در پیک گردشگری نیز باید دیده شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه نقاط مثبت عرصه خدمت به مردم باید  در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر جهاد تبیین بازگو و تبیین شود،اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد کتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند باید برای مقابله با این توطئه جهاد تبیین داشت.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی از ۲۰مرکز خدمات درمانی به ۳۸۰مرکز برسیم یک موفقیت بسیار چشمگیر است، افزود: این دستاوردها باید برای جامعه تشریح شود.

وی با بیان اینکه در راستای رسیدن به عدالت کمیت یک شاخص است، ادامه داد: توزیع نامناسب ما را از محقق شدن عدالت در خدمت رسانی درمانی به مردم سراسر کشور بازمی دارد.

محمدی لائینی با تاکید براینکه توزیع عدالت در بحث درمان مردم مناطق محروم مورد انتظار است،گفت: خدمات درمانی در مازندران جدایی از جمعیت استان برای جمعیت شناور در پیک گردشگری نیز باید دیده شود.

وی با بیان اینکه به مازندران باید به اندازه ظرفیت و شرایط استان خدمات در حوزه تامین اجتماعی ارائه شود، افزود: ۲۵میلیون در استان رفت و آمد دارند و امکانات و اعتبارات استان فقط به اندازه جمعیت بومی استان می باشد و جوابگوی جمعیت غیر بومی (مسافران و گردشگران) نیست.

محمدی لائینی به مواهب الهی استان مازندران اشاره کرد و گفت: فقر استان متاسفانه دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن یک دولت به شعار نیست به عملکرد دولت است،‌افزود: تحقق منویات رهبری در راس امور دولت باید باشد که خرسندیم در دولت سیزدهم شاهد تحقق منویات معظم له هستیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه سالمند شدن جمعیت برای تامین اجتماعی هزینه در بردارد،‌ادامه داد: در هر شرایطی در دل هر ناامیدی، امید است چرا که توکل و اعتماد به خدا بحران ها را ختم به خیر می کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه