اخبار داغ

فرماندار رشتخوار خبر داد؛

تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ ازدواج آسان

تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ ازدواج آسان
باهوش گفت: قبل از ارائه راهکار درخصوص ازدواج آسان می بایست آسیب های کودک همسری و سایر معضلات اجتماعی را به حداقل رساند، بافت فرهنگی شهرستان رشتخوار در مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است و باید برای هر منطقه برنامه ریزی جداگانه ای صورت پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین باهوش فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رشتخوار با گرامیداشت و تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت گفت: با برنامه ریزی هایی که در جلسات قبلی انجام شده است دستگاه های متولی پیگیری لازم جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب را داشته باشند و در راستای نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ ازدواج آسان حرکت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره با اینکه آسیب های اجتماعی همچون کودک همسری در ابتدا باید مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد عنوان کرد: آسیب های اجتماعی در شهرستان نیاز به پیگیری و بررسی بیشتری دارد و برای این موضوع باید کار فرهنگی شود و از ظرفیت روحانیون و مبلغین در راستای حل معضلات فرهنگی استفاده گردد.

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: قبل از ارائه راهکار درخصوص ازدواج آسان می بایست آسیب های کودک همسری و سایر معضلات اجتماعی به حداقل برسد زیرا بافت فرهنگی شهرستان رشتخوار در مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است و باید برای هر منطقه برنامه ریزی جداگانه ای انجام شود.

,
,
,

باهوش تاکید کرد: در سطح  شهرستان رشتخوار باید الگوسازی کنیم و هزینه‌های اضافی مراسمات را کاهش دهیم، رشتخوار پیشانی تشیع در منطقه است پس بایستی در سطح شهرستان خصوصا در روستاها مناسبت های ملی و مذهبی به نحو احسن برگزار گردد و از تمامی ظرفیت دستگاه های فرهنگی و متولیان حوزه فرهنگ برای ترویج و توسعه فرهنگ عمومی استفاده گردد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه