اخبار داغ

از بحث زمین‌های تنیس خسته شده‌ام و امیدی به اصلاح مناقشه با شرکت توسعه ندارم؛

عزیزی: امکان معطلی ۶هفته‌ای ویزای «صفی» در سفارت انگلستان وجود نداشت/ حمایت مجلس اتفاق خوبی بوده اما به بودجه ۳۰ میلیاردی نیاز داریم

عزیزی: امکان معطلی ۶هفته‌ای ویزای «صفی» در سفارت انگلستان وجود نداشت/ حمایت مجلس اتفاق خوبی بوده اما به بودجه ۳۰ میلیاردی نیاز داریم
رئیس فدراسیون تنیس گفت: دولت انگلستان به مشکات‌الزهرا صفی ویزا نداد و با توجه به این که او باید رولاندگاروس می‌رفت، امکان این که پاسپورتش را برای ۶ هفته در اختیار سفارت انگلستان بگذارد را نداشتیم.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون تنیس روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد همین هفته گذشته بود که تور جهانی تنیس زیر 18 سال با قهرمانی طلاور و تنیسور روسی در بخش پسران و دختران به پایان رسید و در ادامه رقابتهای دیویس کاپ و فدکاپ نیز پیش روی است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قهرمانی طلاور و تنیسور روسی در بخش پسران و دختران,
 
,
داود عزیزی؛ رئیس فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون تورنمنت‌های اخیر برگزار شده توسط فدراسیون اظهار داشت: معمولاً به‌دنبال آورده مالی نیستیم و مسائل فنی برای‌مان اهمیت بیش‌تری دارد که هر آورده فنی در درازمدت خودش را نشان می‌دهد. در این مدت ATFهای خوبی در گریدهای مختلف برگزار کرده‌ایم و لیگ‌های‌مان را هم در پیش خواهیم داشت. مسابقات متعددی داشتیم که بعضاً پشت‌سر هم بوده‌اند.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: ۳ تور ۱۰۰۰ امتیازی داشتیم و ان‌شالله مسابقات دیویس‌کاپ و فدکاپ را هم در مردادماه خواهیم داشت و تیم‌های ملی هم از هفته بعد تمرینات‌شان را آغاز خواهند کرد. ۲ مربی جدید را هم برای تیم‌های ملی به کادرفنی اضافه کرده‌ایم. مربیان ما سابقه سرمربی‌گری تیم ملی را داشته‌اند و آقای طاهری هم به علت مشکلات شخصی نتوانستند در تیم ملی باشند. ان‌شالله مسابقات آتی را بتوانیم با خیر و خوشی به اتمام برسانیم.
,
 
,
عزیزی درباره اتفاقات حاشیه‌ای اخیر در بحث بودجه حمایتی مجلس شورای اسلامی گفت: از حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتباراتی که در اختیارات کمیسیون فرهنگی بوده، ۵ درصد آن که نزدیک به ۳۰۰ میلیارد شده به فدراسیون‌ها تخصیص یافته و قطعاً اتفاق خوبی بوده که نباید بد نگاه کنیم و یا کاری کنیم تا برای دوره بعد، دیگر به فدراسیون‌ها بودجه‌ای ندهند. باید از مجلس تشکر کرد چون اتفاق خوبی رقم خورده و پولی به فدراسیون‌ها آمده.
,
 
,
او در همین رابطه عنوان داشت: طی ۳ سال اخیر از ۵ فدراسیون، این بودجه به ۲۸ فدراسیون رسیده و فکر می‌کنم سال بعد تمام فدراسیون‌ها را پوشش بدهد. باید نگاه مثبتی داشته باشیم. چانه فدراسیون‌ها باید از عدد ۴، ۵ میلیاردی خارج شود و باید به اعداد بالاتر برود. الان تنیس با بودجه سالی زیر ۳۰ میلیارد تومان در روند روبه‌رشد نمی‌چرخد. من اگر این رقم را فراهم نکنم، کار برای خودم، تیم مدیریتی و باشگاه‌ها سخت می‌شود.
,
 
,
رئیس فدراسیون تنیس در مورد مشکلات مالی این فدراسیون تأکید داشت: وقتی شما تمام اجناسی که نیاز داری را باید با ارز از کشورهای دیگر وارد کنی، نمی‌شود بر اساس ریال کاری کنی. باید عدد بالاتری گرفت که این هم با کمک اسپانسر، دولت، مجلس و خود فدراسیون‌ها رقم می‌خورد. به هر حال اتفاق خوبی در این تخصیص بودجه حمایتی افتاده و نباید اصل کار زیرسؤال برود، چراها را می‌توان بعداً درست کرد، دوره بعد می‌توانیم اصلاح کنیم.
,
 
,
وی در رابطه با مشکل همیشگی زمین تنیس این فدراسیون تصریح داشت: من هم خسته شده‌ام. اتفاق خاصی تاکنون رخ نداده؛ شرکت توسعه و نگهداری راه خودش را می‌رود و ما هم راه خودمان را. از بخش خصوصی خواهش می‌کنیم که این مسئله را برطرف کنند و دیگر امیدی به اصلاح این موضوع ندارم.
,
 
,
عزیزی در مورد عدم تخصیص ویزای انگلستان به مشکات‌الزهرا صفی برای شرکت در تور تنیس ویمبلدون خاطرنشان ساخت: دولت انگلستان به او ویزا نداد و با توجه به این که این دختر باید رولاندگاروس می‌رفت، امکان این که پاسپورتش را برای ۶ هفته در اختیار سفارت انگلستان بگذارد را نداشتیم. شرایط‌مان طوری است که به ما دیر ویزا می‌دهند و ارتباط به فرد خاصی ندارد. وزارت امور خارجه ما به سمتی برود که پروسه ارائه ویزا تسهیل شود.
,
 
,
او در ادامه این بحث اذعان داشت: الان پروسه ویزای امریکای مشکات پیش‌روست که برای او وارد مذاکره شده‌ایم تا زودتر ویزا بگیریم اما اگر کشور میزبان باز هم دیر ویزا بدهد، او نمی‌تواند برود. کاراته و کشتی ما هم نتوانستند به امریکا بروند و این مسئله برای سایر ورزشکاران‌مان هم بوده؛ فدراسیون تلاش خودش را کرده اما کشور میزبان باید این مسئله را حل کند.
,
 
,
رئیس فدراسیون تنیس در پایان گفت: در این بین اما هر کشوری که طبق مقررات اجازه ورود به ایران را داشته و درخواست ورود داده، ما ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت ویزای ورزشکار را ارائه داده‌ایم. تسهیلات خوبی فراهم کرده‌ایم و هر کشوری که میزبان مسابقاتی شده، درباره ورزشکاران نگاه دیگری داشته باشد و نگاه توریست نداشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه