اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دنیا با بحران انرژی روبرو است/ تلاش‌های آمریکا برای حل این بحران بی‌فایده است

دنیا با بحران انرژی روبرو است/ تلاش‌های آمریکا برای حل این بحران بی‌فایده است
علی خالقی گفت: سفر بایدن به عربستان برای حل بحران انرژی امریکا و اروپا همچنین برای جلوگیری از انحلال رژیم صهیونیستی است که مطمئنا این تلاش‌ها بی‌فایده خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خالقی در گفت‌وگو با گلستان ما درخصوص سفر اضطراری بایدن به عربستان اظهار کرد: منطقه غرب آسیا از سال‌های گذشته مورد توجه کشورهای استعماری بوده است. چرا که این منطقه قلب تامین انرژی جهان به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی گفت: نه تنها امریکا و انگلیس بلکه کشورهای اروپایی مانند کانادا و المان هم به این منطقه نگاه ویژه ای دارند و دنبال این هستند تا با بی ثباتی منطقه به هدف شان برسند.

,

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: هرچه منطقه ناامن تر و بی ثبات تر باشد، منافع کشورها در حوزه انرژی و گاز بهتر تامین می‌شود.

,

خالقی افزود: سفر اضطراری بایدن برای حل بحران امریکا و جلوگیری از نابودی رژیم صهیونیتی است اما مطمئنا با شکست مواجه خواهند شد و این سفرها نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

,

وی گفت: لازم است همه فعالان جبهه انقلاب و بسیجیان نسبت به این مسائل حساسیت داشته باشند و فکر نکنند این رفتارها و اتفاقات به ما مربوط نمی شود چرا که این به تحلیل درست ما از مسائل و مشکلات کمک می‌کند و میتوانیم با نگاه درست‌تری مسائل کشور را تحلیل کنیم.

,

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: وقتی نسبت به اتفاقات پرامونی خودمان شناخت داشته باشیم می‌توانیم دروغ‌ها و عملیات روانی دشمن را برای دیگران افشا کنیم.

,

خالقی ادامه داد: اینکه رهبر انقلاب تاکید دارند امروز همه ما در تنگه هرمز هستیم یعنی هرکس در هر موقعیتی که دارد باید وظیفه خود را درست انجام دهد.

,

وی ادامه داد: اینکه کشورهای مرتجع امروز به استقبال این کشورها می‌روند اشتباه می‌کنند و به جای اینکه به همسایه قدرتمند خود تکیه داشته باشند به کشورهای غربی و غیرهمسایه نگاه دارند درحالی که ناتو و امریکا نتوانست اوکراین در مقابل این جنگ دفاع کند.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امریکا فکر می‌کند می‌تواند مانع نابودی و فروپاشی اسراییل شود درحالی که این مدت کمتر از 25 سال به لطف الهی قطعی است.

,

خالقی افزود: بحران انرژی و غذایی در جهان همگانی است و امروز وقتی وضعیت آنها را بررسی می‌کنید می‌بنید که کشورهایی مانند المان و دیگر کشورهای اروپایی وجود دارد ولی رسانه ها طوری تحلیل میکنند که گویی این مشکلات انها در داخل کشور ما وجود دارد.

,

وی ادامه داد: هدف دوم بایدن برای این است که کشورهای عربی را مجبور کند تولید نفت بیشتر داشته باشد تا امریکا را از این بحران نجات دهند، اما امارات و عربستان نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه