اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در همایش گروههای جهادی استان سمنان:

جهادگران سرداران جبهه خدمت رسانی و کار جهادی هستند

جهادگران سرداران جبهه خدمت رسانی و کار جهادی هستند
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگران سرداران جبهه خدمت رسانی و کار جهادی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرات، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در همایش سرگروه های جهادی استان سمنان که به میزبانی دامغان برگزار شد، با بیان اینکه گروه های جهادی موتور محرکه خدمت رسانی هستند گفت: جهادگران سرداران جبهه خدمت رسانی و کار جهادی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرات,

وی افزود: افق گروه های جهادی مشابه جبهه‌های مقاومت باید جبهه ساز خدمت رسانی باشند و این جبهه نیازمند گسترش است.

,

سردار زهرایی با بیان اینکه شوراهای جهادی مسئول ارائه نقشه راه برای گروه های جهادی هستند افزود: قرار است در ۵ سال بیش از یک هزار قرارگاه عملیاتی جهادی در استان ها و شهرستان ها ایجاد شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: کار شما جهادگران نیازمند پیوست فرهنگی و رسانه ای بودن و نشان دادن خدمات شما جهادگران باعث ایجاد اعتماد و امید عمومی خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه صرف حضور یک جهادگر در عرصه جهادی فی النفسه بسیجی محسوب می شود، افزود: باید در بدنه نظام اداری حرکت جهادی شکل بگیرد و مراقب بود به آدم ها وصل نشود و این جریان پاک محلی برای پولشویی گروههای اقتصادی و یک استفاده گران نشود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه گروهها در سطح بندی عادی و ویژه باید هدفمند شده و رشد کنند و توانمند شوند، گفت: باید مدل رفتاری جهادی را جهانی کنیم و نظم داشته باشیم و با نقشه راه و هدف پیش برویم.

,

وی از تشکیل قرارگاههای جهادی در ۵ سال آتی خبر داد و افزود: عملیات جهادی را در این قرارگاههای جهادی برنامه ریزی می کنیم.

,

زهرایی اظهار کرد: با نهادها و دستگاههای اجرایی و انقلابی قرارگاه مشترک باید بزنیم و تا بتوانیم از حمایت ها از گروههای جهادی را برای آنها تبیین کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه