اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

ارمغان شهید سلیمانی عزت بخشی و سربلندی به امت اسلام بود

ارمغان شهید سلیمانی عزت بخشی و سربلندی به امت اسلام بود
کریمی گفت:امروز شهید «سلیمانی» متعلق به تمام مردم دنیا است و ارمغان این شهید عزیز عزت بخشی و سربلندی به امت اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز(شنبه) در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان مقاومت شهید سلیمانی شهر اراک با تبیین سیره و شخصیت شهید سلیمانی اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل پیروزی شهید سلیمانی در جهادهای مختلف با ولایت حرکت کردن و تبعیت محض از ولایت بود و به همین جهت در وصیت نامه خود تاکید زیادی به ولایت دارند و لذا با ولایت حرکت کردن و در مسیر بیانات و رهنمودهای ولی بودن رمز موفقیت امروز ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی معرفت، هجرت، استقامت، سرعت و سبقت را در کنار اطاعت محض از ولایت فقیه گذاشت و این ویژگی ها وی را در همه ماموریتها موفق گردانید و دستاوردهای زیادی برای امت اسلام خلق شد و لذا مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز است.

,

سردار کریمی ادامه داد: شهید سلیمانی در مکتب عاشورا تربیت شد و با تاسی از سیره امامین انقلاب توانست جبهه مقاومت را تشکیل دهد و هسته های مقاومت را در تمام دنیا راه اندازی کرد و حاج قاسم با تشکیل جبهه مقاومت علاوه بر دور کردن تهدیدات دشمنان از کشور تمام راهبردهای آنها علیه امت اسلام را شکست داد.

,

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی در همه بخش ها کارآمد است،گفت: امروز حاج قاسم در جهان اسلام به نماد امید و استقامت در جهان اسلام تبدیل شده است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهید سلیمانی با راه انداختن بسیج مردمی در جهان اسلام امت سازی کرد و الگوی انقلاب اسلامی را با تمام نقاط دنیا صادر نمود و امروز شهید سلیمانی متعلق به تمام مردم دنیا است و ارمغان این شهید عزیز عزت بخشی و سربلندی به امت اسلام است.

,

وی ادامه داد: شهید سلیمانی مصداق اخلاص، صداقت و عمل صالح است و شخصیت حاج قاسم در همه جهات کامل بود چراکه در میدان های جهاد چهل ساله شخصیت او تکامل و معرفتش نسبت به خدا و ولی خدا استحکام پیدا کرد و حقیقتا شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم در زمان شهادت تسخیر کننده قلب ها است.

,

سردار کریمی با بیان اینکه شهید سلیمانی به معنای واقعی احیاگر اسلام و انسانیت بود ، گفت: شهید سلیمانی محصول ایمان و عمل صالح بود که در مقابل مومنان و دوستان بسیار متواضع و در مقابل دشمنان واقعی بسیار مستحکم و سخت بود و لذا فضائل اخلاقی حاج قاسم انتها نداشت.

,

وی با اشاره به نصب تندیس شهید سلیمانی و تقدیر از همه دست اندرکاران آن بیان کرد: بنده به عنوان خادم مردم در سپاه و بسیج از شورای کلانشهر اراک و شهرداری اراک و همه عزیزانی که برای تهیه و نصب تندیس شهید سلیمانی زحمت کشیدند کمال تقدیر و تشکر را دارم و این تندیس به معنای تکریم و تجلیل از قهرمان دنیا شهید حاج قاسم سلیمانی است و خوشبختانه مردم شهر اراک در مناسبت های مختلف ارادت قلبی خود را به شهید سلیمانی و مکتب ایشان به خوبی نشان دادند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی محبوب همه آزادی خواهان است و امیدواریم این تندیس و فعالیت های اثرگذار فرهنگی و هنری بتواند شخصیت و مکتب شهید سلیمانی را برای نسل جدید و نسل های آینده به خوبی تبیین کند چراکه مکتب ایشان در همه ابعاد راهگشا و کارآمد است و راهکار حل مشکلات می باشد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه