اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مسئله غدیر، مسئله حاکمیت اسلام است/ دستورات دینی به طور کامل در جامعه اجرا شود

مسئله غدیر، مسئله حاکمیت اسلام است/ دستورات دینی به طور کامل در جامعه اجرا شود
شبستری با بیان اینکه مسئله غدیر صرفا محبت نبود بلکه مسئله حکومت و حاکمیت دین نیز بود، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) مسئله حکومت و حاکمیت را مطرح می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب با اشاره به اینکه حقیقت دین عشق به الله و اولیا الله است، اظهار کرد: حقیقت ایمان و دین، عشق و محبت است البته نه عشق و محبت مادی بلکه محبت و عشق معنوی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه محبت و مودت اهل بیت(ع) وسیله ای برای تقرب به پروردگار متعال است، افزود: امیرالمومنین، حضرت علی(ع) یکی از ذوی القربی هستند و آیات بسیاری درباره مودت و فضائل برای امیرالمومنین(ع) وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه مسئله غدیر، مسئله بسیار والایی است، گفت: کسانی که می گویند دین از سیاست جداست و اسلام در حکومت دخالت ندارد به این سوال چگونه جواب می دهند که پیامبرگرامی اسلام(ص) در غدیرخم، حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین خویش معرفی کردند.

,

مجتهد شبستری با اشاره به اینکه مسئله غدیر صرفا محبت نبود بلکه مسئله حکومت و حاکمیت دین نیز بود؛ تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) مسئله حکومت و حاکمیت را مطرح می کنند.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری  در ادامه با بیان اینکه برخی متاسفانه مسئله حجاب را زیر سوال می برند، اظهار کرد: با رعایت الزامات و شرایط قانونی باید دستورات دینی اجرا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه