اخبار داغ

کمبود و گرانی سیمان، چالش عمرانی در بهمئی

کمبود و گرانی سیمان، چالش عمرانی در بهمئی
کمبود سیمان در شهرستان بهمئی ساخت و ساز عمرانی را دچار اختلال کرد تا قیمت بالا و کمبود این مواد چالش جدیدی را ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس گزارش های میدانی حاکی از آن است، چند روزی است که کمبود سیمان سبب ایجاد مشکلات از جمله تعطیلی برخی از ساخت و ساز‌ها در شهرستان بهمئی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در حالی که شهرستان بهمئی سیمان‌ مورد نظر خود را از کارخانه سیمان بهبهان تامین می کند، عدم اهتمام صمت در این شهرستان با کارخانه سیمان موجب کمبود سیمان و به گرانی و راکد ماندن ساخت و ساز در این شهرستان شده است.

,

از دیگر مشکلات کمبود سیمان و مصالح ساختمانی در شهرستان بهمئی ،مشکلاتی ایجاد شده در بازار مسکن است که علاوه بر گرانی قیمت تمام شده مسکن، موجب افزایش نجومی قیمت اجاره مسکن شده و این خود به یک معضل بزرگ برای شهروندان این شهرستان کمتر توسعه یافته تبدیل شده است.

,

یکی از شهروندان لیککی در مصاحبه با خبرنگار صبح زاگرس گفت: بیش از دوهفته است که سیمان پاکتی در شهرلیکک وجود ندارد و سیمان فله آن هم با قیمت بالا با تناژ محدود گیر می آید که پاسخگوی نیاز ما برای ساخت نیست.

,

دیگر شهروند لیککی ضمن گلایه از نبود مصالح به ویژه سیمان‌و قیمت آن گفت: باتوجه به قیمت بالای مصالح به ویژه سیمان، وام ساخت مسکن دیگر نمی تواند پاسخگوی هزینه بالای ساخت آن شود و عملا از یک طرف مانده و از یک طرف رانده هستیم چرا که بانک عامل درخواست تکمیل مسکن تا صدور پایان کار و‌قسط بندی وام را دارد و از طرفی این مبلغ با این افزایش قیمت نتوانست هزینه ساخت را بصورت کامل برطرف کند و ما بشدت متضرر شدیم.

,

لازم به ذکر است که قیمت هر کیسه سیمان فله در شهر لیکک پاکتی ۵۴هزار تومان است که البته این قیمت یکسان نبوده و متغیر است.

,

 

,

 

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه