اخبار داغ

دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا عنوان کرد؛

نظارت بر توزیع روزانه ۱۸ هزار کیسه آرد خبازی‌های گلستان

نظارت بر توزیع روزانه ۱۸ هزار کیسه آرد خبازی‌های گلستان
ابراهیم مهقانی گفت: روزانه بیش از ۱۸ هزار کیسه آرد دولتی، نیمه دولتی و سوپرآزاد از ۲۶ کارخانه تولید آرد به دو هزار و ۳۰۰ خبازی در سطح استان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم مهقانی در گفت‌وگو با گلستان ما گفت: در تیرماه بیش از پنج هزار  نفر ساعت بازرسی از شبکه آرد استان انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوای استان گلستان ادامه داد: نظارت هدفمند همیاران بازرسی بر شبکه تولید ؛ حمل وتوزیع  آرد در استان در دستور کار قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوای استان گلستان قرار دارد

,

مهقانی بیان کرد: همیاران بازرسی این سازمان با همکاری بازرسین جهاد کشاورزی و بازرسین اداره کل غله با استقرار در ۲۶ کارخانه تولیدی آرد از فرآیند تولید و توزیع آرد نظارت نمودند.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه گلستان مهمترین اهداف و اقدامات این طرح اشاره کرد و گفت: نظارت هدفمندبر وسیله نقلیه پیمانکاران حمل استان، تهیه آمار روزانه آرد حمل شده به تفکیک شهرستان ه،  نظارت بر محموله های ارسالی و بررسی فاکتور ها، تهیه صورت وضعیت روزانه بارگیری، حضور مستمر در محل بارگیری تا پایان عملیات در این نظارت ها مورد تاکید قرار گرفته است.

,

مهقانی یادآور شد:  راستی آزمایی کیسه های بارگیری شده با مجوز صادره در برنامه حمل، نظارت بر فرآیند بارگیری وحمل، ارسال چک لیست ثبت شده روزانه به دبیرخانه قرارگاه از مهمترین اقدامات این ناظرین است.

,

وی ابراز داشت: روزانه بیش از ۱۸ هزار کیسه آرد دولتی، نیمه دولتی و سوپرآزاد  از ۲۶ کارخانه تولید آرد به دو هزار و 300 خبازی در سطح استان توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه