اخبار داغ

تحلیلگر سیاسی غرب آسیا:

امروز ایران، دیپلماسی فعالی در پیش گرفته است/ شکستن هیمنه آمریکا و اسرائیل

امروز ایران، دیپلماسی فعالی در پیش گرفته است/ شکستن هیمنه آمریکا و اسرائیل
امیری با بیان اینکه امروز ایران، دیپلماسی فعالی در پیش گرفته است، گفت: اسرائیل باید شکستن هیمنه آمریکا و خودش را قبول کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بنای کار دولت سیزدهم مبنی بر تعامل سازنده با کشورهای همسایه بود و نگاه به شرق به هدف های اقتصادی و سازنده در دستور کار قرار گرفت که در این راستا انعقاد پیمان های دسته جمعی اولین کاری بود که انجام شد که طی یک سال گذشته پیمان بریکس و شانگهای از مهمترین این موارد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به سفر مقامات کشورهای دیگر از جمله روسیه به ایران، افزود: این سفرها با اهداف فعالیت در حوزه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و گردشگری است و با توجه به اینکه تاکنون ارتباط اقتصادی چندانی با کشورهای دیگر برقرار نشده اما امروز می بینیم که در دولت سیزدهم این ارتباطات گسترش یافته و ایران نقش مهم و سازنده خود را در منطقه ایفا می کند.

,

تحلیلگر سیاسی غرب آسیا به دیپلماسی فعال ایران اشاره کرد و گفت: طی سال های گذشته دیپلماسی فعالی وجود نداشت ولی امروز ایران، دیپلماسی فعالی در پیش گرفته و همه این سفرها و گسترش ارتباطات با دیگر کشورها به دلیل همین دیپلماسی فعال است.

,

امیری زوال اسرائیل را قطعی برشمرد و بیان کرد: اسرائیل و آمریکا مدتی است که رو به زوال هستند و سفر اخیر بایدن با هدف محکم کردن دل هم پیمانانش بود چرا که آنها دچار وحشت شده و زمانی که قدرت جمهوری اسلامی و ضعیف شدن خودشان را می بینند دچار وحشت شده اند ولی اسرائیل باید شکستن هیمنه آمریکا و خودش را قبول کند.

,

وی بیان کرد: ارتباط ایران با کشورهای دیگر نشان دهنده اقتدار و قدرت کشور است و از یک دیپلماسی انفعال به فعال مبدل شده و در بسیاری از برنامه ها نقش ایران بسیار مهم و اثرگذار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه