اخبار داغ

امام جمعه مهدیشهر خبر داد؛

تشکیل ستاد گرامیداشت پنجم مرداد در شهرستان مهدیشهر/ نمازجمعه نقش به‌سزایی در ترویج فرهنگ دینی دارد

تشکیل ستاد گرامیداشت پنجم مرداد در شهرستان مهدیشهر/ نمازجمعه نقش به‌سزایی در ترویج فرهنگ دینی دارد
بارانی گفت: نماز جمعه به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی، مذهبی و سیاسی است که نقش به‌سزایی در ترویج فرهنگ دینی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت‌الاسلام محمد بارانی در جلسه ستاد گرامیداشت پنجم مرداد شهرستان مهدیشهر با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه تهران به امامت آیت‌الله طالقانی، اظهار داشت: نمازجمعه موجب ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی مردم می‌شود و نقش مهمی نیز در ایجاد مشارکت‌های اجتماعی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , مرآت,

امام جمعه مهدیشهر عنوان کرد: نماز جمعه به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی، مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب به رهبری امام راحل است که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داشته است.

,

وی با اشاره به شعار امسال «نمازجمعه؛ همیشه مردمی و همیشه انقلابی» عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع شکوه نمازجمعه، بیان آثار و برکات نمازجمعه از سوی ائمه جماعات، برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی و اقتصادی مقاومتی، فضاسازی شهر با موضوع نمازجمعه؛ همیشه مردمی و همیشه انقلابی، تجلیل از خادمان و پیشکسوتان نمازجمعه و برگزاری میزخدمت از جمله برنامه‌هایی هستند که به همین مناسبت در شهرستان برگزار می‌شود.

,

حجت‌الاسلام بارانی در پایان از دستگاه‌های اجرایی خواست تا همکاری لازم را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های بزرگداشت پنجم مرداد شهرستان داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه