اخبار داغ

استاندار گیلان:

علیرغم اقدامات انجام شده روند اثربخشی در بهبود زندگی مردم خرشک مشاهده نمی شود

علیرغم اقدامات انجام شده روند اثربخشی در بهبود زندگی مردم خرشک مشاهده نمی شود
استاندار گیلان در بازدید از روستای خرشک، گفت: از خرداد ماه سال گذشته در پی رانش زمین، اقداماتی صورت گرفته اما روند اثربخشی مشاهده نمی‌شود و باید هرچه سریع‌تر زیرساخت‌های راه، آب، برق و گاز در این منطقه فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، اسدالله عباسی استاندار گیلان در حاشیه بازدید از روستای خرشک که سال گذشته در پی رانش زمین دچار خسارت های زیادی شد در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از خردادماه سال گذشته در پی رانش زمین، اقداماتی صورت گرفته اما با این شیوه، روند اثربخشی مشاهده نمی‌شود.

وی بر ضرورت اقدامات جهادی در جهت بهبود وضعیت این منطقه و رفع مشکلات مردم تأکید کرد و افزود: باید هرچه سریع‌تر زیرساخت‌های راه، آب، برق و گاز در این منطقه فراهم شود.

استاندار گیلان درخصوص آزادسازی اراضی و تهاتر با کشاورزان اظهار کرد: میزان تسهیلات مورد نیاز باید تعیین شود تا به زودی شاهد پرداخت آن باشیم.

وی با قدردانی از اهالی این روستا خواستار جدیت مسئولان شهرستانی در مسیر همکاری مضاعف با عوامل اجرایی برای رفع دغدغه و نگرانی مردم شد.

عباسی همچنین برای بازدید میدانی مشکلات ایجاد شده به واسطه رانش راه دسترسی در روستای سندس رودبار در مسیر ارتباطی توتکابن به سیاهکل به این منطقه رفت و ضمن دیدار با مردم این روستا به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولان امر دستور داد تا در رفع مشکلات موجود تسریع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی،,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه