اخبار داغ

معرفی برترین‌های مهرواره کشوری طنز «یک وعده‌ لبخند»؛

کودک گیلانی، برگزیده بخش‌داستان‌نویسی شد

کودک گیلانی، برگزیده بخش‌داستان‌نویسی شد
“شیوا کاظمی” کودک گیلانی برگزیده بخش داستان‌نویسی دومین مهرواره کشوری طنز «یک‌وعده‌لبخند» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،«شیوا کاظمی» عضو مرکز فرهنگی هنری ماسال کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، عنوان برگزیده بخش‌ داستان‌نویسی دومین مهرواره کشوری طنز«یک وعده ‌لبخند» را ازآنِ خود‌کرد.

آیین پایانی این مهرواره که به‌همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در بخش‌های «شعر»، «داستان کوتاه» و «عکاسی» برنامه‌ریزی و فراخوان‌شد، هم‌زمان با عید سعید غدیر‌خم در فرهنگ‌سرای بانوان شهرداری شهر اردبیل صورت‌گرفت و ۷۷ برگزیده این رویداد تجلیل‌شدند.

براساس این گزارش، داوری بخش«داستان» این مهرواره کشوری را شراره هاشم‌دباغیان، نگین صدری‌زاده و سمیرا قیومی برعهده‌داشتند و از میان ۳۲۲ اثر رسیده به دبیرخانه، در گروه سنی نونگاه (۱۲+)۱۰ اثر، در گروه سنی نوجوان (۱۵+) ۲۴ اثر و در گروه سنی بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) ۶ اثر را به عنوان برگزیده اعلام کردند.

«شیوا کاظمی» عضو مرکز فرهنگی هنری کانون ماسال استان گیلان نیز از شرکت‌کنندگان بود و در جمع برگزیدگان گروه سنی نونگاه (۱۲+) بخش داستان‌نویسی این مهرواره کشوری جای‌گرفت.

گفتنی است، شیوا کاظمی از اعضای فعال و کتاب‌خوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ماسال محسوب‌می‌شود و طی ۵ سال گذشته با شرکت در کارگاه‌های مختلف این کانون و هدایت‌های «پروانه عاشری» مربی ادبی این مجموعه فرهنگی، روند رو به رشدی را تجربه‌کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی،,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه