اخبار داغ

ایران با دو نماینده در روز دوم

بوکس بین المللی کویت| راهیابی فرجی و میراحمدی به یک‌چهارم

بوکس بین المللی کویت| راهیابی فرجی و میراحمدی به یک‌چهارم
دو بوکسور کشورمان در روز نخست تورنمنت بین‌المللی کویت با شکست رقبای خود راهی مرحله بعد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت در گروه مردان با حضور 72 بوکسور از 22 کشور، از عصر امروز (پجشنبه – 30 تیرماه) در فدراسیون بوکس این کشور آغاز و تا روز سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

ایران با ۶ نماینده و حمایت مالی شرکت زنوبر ایرانیان در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است که باقر فرجی در وزن 63.5 کیلوگرم و حسین میراحمدی در وزن 80 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز نخست بودند.

,

 

,

باقر فرجی در اولین دیدار خود موفق شد حسن الفتحلی نماینده میزبان را 5 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود؛ بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان در ادامه باید موا الخامری نماینده یمن را از پیش رو بردارد.

,

 

,

سیدحسین میراحمدی بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان نیز در اولین دیدار برابر راکئان التقفی از عربستان با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد؛ وی در ادامه باید با ویلیام روسنوف از بلغارستان مبارزه کند.

,

 

,

علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این نفرات را بر عهده دارند.

,

 

,

فردا (جمعه - 31 تیرماه) رقابت‌های روز دوم پیگیری خواهد شد که سجاد محمدپور در وزن 57 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه