اخبار داغ

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام:

۳۵تیم هلال احمر طی اربعین حسینی در ایلام خدمات رسانی می کنند

۳۵تیم هلال احمر طی اربعین حسینی در ایلام خدمات رسانی می کنند
سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ۳۵تیم هلال احمر طی اربعین حسینی در ایلام خدمات رسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ،  “غلامرضا علی محمدی”، سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام  در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امداد و نجات ویژه اربعین حسینی ۳۵ تیم عملیاتی امداد و نجات به صورت شبانه روزی در پایگاه‌های ثابت و موقت و قرارگاه مرزی مهران برای امدادرسانی و پوشش حوادث احتمالی در استان خدمات رسانی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یلام بیدار,

وی تصریح کرد: قرارگاه مرزی جمعیت هلال احمر استان ایلام جهت پشتیبانی تیم‌های عملیاتی و تسریع در امداد رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران ایجاد می‌شود.

,

علی محمدی بیان کرد: ۲۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شامل ۱۳ پایگاه ثابت و ۱۴ پایگاه موقت در مسیر تردد زائران به منظور ارائه خدمات امدادی به زائران در استان مستقر می‌شوند.

,

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی ۳۴۲ نفر از پرسنل و امدادگران و نجاتگران در قالب ۳۵ تیم عملیاتی در پایگاه‌های امدادی و قرارگاه مرزی با بکارگیری ۳۸ دستگاه آمبولانس ،۱۴ دستگاه خودرو ست نجات، ۳ تیم واکنش سریع، ۵ تیم موتوری، ۲ دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین جهت پشتیبانی و ۳ تیم عملیاتی توانای خواهران در مرز مهران به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

,

علی محمدی تصریح کرد: ۲ فروند بالگرد امدادی این جمعیت با هدف تسریع در عملیات امدادرسانی به مجروحان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی در استان مستقر می‌شوند و در صورت نیاز و ضرورت اقدام به امداد رسانی می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه