اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

اوج‌گیری کرونا در موج هفتم/ شهرهای گلستان رنگ باخت

اوج‌گیری کرونا در موج هفتم/ شهرهای گلستان رنگ باخت
سعید گل‌فیروزی گفت: در حال حاضر علی‌آباد، کردکوی، کلاله، گرگان مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در وضعیت نارنجی و بندرترکمن تنها شهر قرمز ما در طول چهار ماه اخیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سعید گل‌فیروزی ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: اتفاق خیلی مهمی که در هفته اخیر رقم خورده به لحاظ رنگ بندی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در حال حاضر علی آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در وضعیت نارنجی و بندرترکمن تنها شهر قرمز ما در طول چهار ماه اخیر است.

,

گل فیروزی بیان کرد: آزادشهر، بندرگز، رامیان، گمیشان و گنبدکاووس در وضعیت زرد و شهرستان آق قلا در وضعیت آبی شکننده قرار دارد.

,

وی تاکید کرد: تا صبح روز گذشته ۲۳۵ مورد بستری بیمار کرونایی داشتیم که از این تعداد  ۱۹۸ مورد عادی و ۳۷ مورد بیمار ویژه است و ۱۶ بیمار کرونایی نیز تحت حمایت تنفسی قرار دارند.

,

این مقام مسئول افزود: در ۲۴ ساعته گذشته نیز در مراکز درمانی استان  ۶۴ مورد ثبت شده که از این میزان  ۵۴ مورد عادی و ۵ مورد ویژه بودند که یک مورد تحت مراقبت تنفسی قرار دارد.

,

وی بیان کرد: از نظر واکسیناسیون نیز که مورد تاکید استاندار است؛ ۹۵ درصد  گلستانی‌ها دز نخست، ۸۵ درصد دز دوم، ۴۰درصد بیش از ۱۸ سال دز سوم و  ۰.۸۵ درصد دز چهار کرونا را دریافت کردند.

,

گل‌فیروزی افزود:  بیش از ۱۰ هزار نفر واکسن دز چهارم را دریافت کردند که از این نظر رتبه سوم را در بین‌ استان‌های کشور دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه