اخبار داغ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

۴۶ میلیارد تومان به حساب گندمکاران استان زنجان پرداخت شد/ پرداخت مطالبات گندم کاران زنجانی به روز می‌شود

۴۶ میلیارد تومان به حساب گندمکاران استان زنجان پرداخت شد/ پرداخت مطالبات گندم کاران زنجانی به روز می‌شود
مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه در مناطق سردسیری که منطقه شمال غرب کشور را شامل می‌شود، پرداخت مطالبات گندمکاران با وقفه ۱۵ تا ۲۰ روز مواجه شده است، گفت: تا ۱۰ تیر ماه مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و ۴۶ میلیارد تومان به حساب کشاورزان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی‌اله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در اوایل سال جاری گندم مازاد از کشاورزان خریداری شد و پرداخت مطالبات نیز به روز انجام شد، اظهار داشت: در این روز‌ها وارد پیک اصلی خرید گندم در کل کشور شده‌ایم، همین امر سبب تاخیراتی در پرداخت مطالبات گندمکاران شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کشاورزان استان‌های گرمسیری چندین ماه زودتر محصول خود را برداشت کرده و دولت خرید را انجام می‌دهد، افزود: کل خرید و پرداختی‌ در این استان‌ها نیز به موقع انجام شده‌ است.

,

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه در مناطق سردسیری که منطقه شمال غرب کشور را شامل می‌شود، پرداخت مطالبات گندمکاران با وقفه ۱۵ تا ۲۰ روز مواجه شده است، ادامه داد: تا ۱۰ تیر ماه مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و ۴۶ میلیارد تومان به حساب کشاورزان پرداخت شده است.

,

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده پرداخت مطالبات گندم‌کاران بروز خواهد شد، گفت: طبق اعلام کشوری ۱۵ هزار میلیارد تومان به خرید گندم و پرداخت بهای محصول در کشور اختصاص داده خواهد شد.

,

زمانی با اشاره به اینکه تا ۳۱ تیر ماه قریب به ۸۹ هزار تن گندم در استان زنجان خرید شده است که بیش از ۳ برابر میزان خرید در سال گذشته است، عنوان کرد: ۲۹ مرکز خرید در شش شهرستان زنجان، ایجرود، سلطانیه، ماهنشان، ابهر و خدابنده فعال در حال خرید گندم تولیدی کشاورزان است.

,

این مسئول خاطر‌نشان کرد: مطالبات تا ۱۰ تیر پرداخت شده ‌و قسمت عمده مابقی طلب گندمکاران در طول هفته جاری پرداخت خواهد شد و امیدواریم ۲۰ تا ۲۵ ماه جاری پرداخت کل مطالبات را انجام دهیم.

,

وی با تاکید بر اینکه اداره غله هیچ گونه دخل و تصرفی در پرداخت مطالبات گندمکاران ندارد، گفت: هر گونه واریزی که انجام می‌شود توسط ستاد هدفمندی یارانه‌ها به بانک کشاورزی واریز شده و در کمترین زمان به حساب گندمکاران واریز می‌شود.

,

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه طبق آخرین نامه اعلامی از سازمان جهاد میزان گندم خریداری شده استان امسال به ۲۲۰ هزار تن خواهد رسید، گفت: پیش‌بینی‌ها همواره دلیل بر صحت نیست چراکه قبلا اعلام شده بود میزان خرید به ۳۵۰ هزار تن خواهد رسید.

,

وی در ادامه در خصوص خرید دانه روغنی کلزا عنوان کرد: تا حال حاضر ۲۲۴ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده و مبلغ ۵۳۰ میلیون تومان به حساب آنان واریز شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه