اخبار داغ

پیشکسوت فوتبال ایران مطرح کرد:

برکناری اسکوچیچ بد بود و ابقایش بدتر

برکناری اسکوچیچ بد بود و ابقایش بدتر
ناصر ابراهیمی با بیان اینکه برکناری اسکوچیچ بد بود و ابقایش بدتر، گفت: دودستگی به تیم ملی ضربه می‌زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال ایران در در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به ابقای اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از عزلش توسط کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: رفتار کمیته فنی کاملاً درست بود، چراکه وظیفه تأیید یا عدم تأیید مربیان تیم‌های ملی را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: هیئت رئیسه که می‌داند تأیید یا عدم تأیید یک مربی به نظر کمیته فنی بستگی دارد، چراکه به نظر کمیته فنی تمکین نکرد؟!

این پیشکسوت فوتبال ایران با تأکید بر اینکه اسکوچیچ توانایی جمع کردن بازیکنان را ندارد، ادامه داد: متأسفانه دو دستگی در تیم ملی وجود دارد و برخی بازیکنان به صراحت از اسکوچیچ انتقاد می‌کنند.

ابراهیمی در ادامه توضیح داد: البته بازیکن حق انتقاد کردن از کادرفنی را ندارد و این فدراسیون فوتبال است که در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند، اما فدراسیون مدیریت مناسبی در ماجرای اسکوچیچ نداشت.

وی تأکید کرد: اگر دنبال برکناری اسکوچیچ بودند چرا این موضع را کِش دادند، در غیر اینصورت با شأن این مربی بازی کردند، نمی‌شود یکباره سرمربی تیم ملی را توسط کمیته فنی عزل کرد و در مقابل هیئت رئیسه رأی به ابقای مربی بدهد، بدون اینکه مردم را در جریان قرار دهند.

این پیشکسوت فوتبال ایران در بخش دیگری از گفت‌وگو با «تهران‌نیوز» درباره وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته، اما باید کادرفنی به‌خوبی از این بازیکنان بازی بگیرد.

ابراهیمی تشریح کرد: پرسپولیس اکنون نیاز به مهاجم گلزن دارد تا اهداف کادرفنی در بازار نقل و انتقالات محقق شود، جذب مهاجم خارجی باکیفیت می‌تواند دست کادرفنی را برای چینش بازیکنان بازتر کند.

وی درباره جذب شیخ دیاباته توسط پرسپولیس مطرح کرد: دیاباته مهاجم خوبی است، اما به کار پرسپولیس نمی‌آید، چراکه زهردار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه