اخبار داغ

مسئولان ورزشکاران را دریابند؛

بوکسورهای باباحیدری با حداقل امکانات افتخارآفرینی می‌کنند/ قهرمانان از بی‌عدالتی رنج می‌برند

بوکسورهای باباحیدری با حداقل امکانات افتخارآفرینی می‌کنند/ قهرمانان از بی‌عدالتی رنج می‌برند
سیدحسین میراحمدی و سید علی‌اکبر میراحمدی دو قهرمان بوکس ملی و بین‌المللی به دلیل نبود خانه بوکس در شهر باباحیدر تمرینات خود را با حداقل امکانات در مکان شخصی و کوچک برگزار می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت در گروه مردان با حضور ۷۲ بوکسور از ۲۲ کشور، از عصر روز (پنجشنبه – ۳۰ تیرماه) در فدراسیون بوکس این کشور آغاز شد و تا روز سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.
 
ایران با ۶ نماینده و حمایت مالی شرکت زنوبر ایرانیان در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است و مصطفی ریگی در وزن 51 کیلوگرم، باقر فرجی در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدحسین میراحمدی و شاهین موسوی در وزن 80 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز سوم بودند.
 
سیدحسین میراحمدی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان که اهل استان چهارمحال و بختیاری شهرستان فارسان شهر باباحیدر در دیدار یک‌چهارم نهایی وزن 80 کیلوگرم و در دومین مبارزه برابر «ویلیام روسنوف» از بلغارستان قرار گرفت و در دیداری تماشایی مقابل حریف خود به برتری چهار بر یک رسید و نشان برنز خود را قطعی کرد؛ وی در اولین دیدار نیز برابر «راکئان التقفی» از عربستان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید. میراحمدی در دیدار نیمه‌نهایی با «ارکین عبدالبیک» از قرقیزستان مبارزه می‌کند.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ کسانی که با ورزش و تمرینات رنج‌آور به میدان کسب افتخار پا می‌گذارند وقتی در ورزش به قهرمانی رسیدند نیاز به معرفی و حمایت از سوی مسئولان راستای توسعه و پیشرفت دارند.
 
اهمیت به ورزشکاران شهرستان فارسان، بخش باباحیدر اسطوره‌هایی مانند سید حسین میراحمدی سید علی‌اکبر میراحمدی، سید حامد مرتضوی و جلال محسنی که قهرمانی، پهلوانی‌ها و تلاش‌های آنان در راه اعتلای نام و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی ضروری است.
 
ورزشکاران رشته‌های مختلف از بی‌توجهی مسئولین استان و شهرستان به تیم‌های ورزشی در بخش باباحیدر به‌شدت انتقاد دارند.
 
ورزشکاران شهر باباحیدر در مسابقات ملی و بین‌المللی دستاوردهای خوبی دارند اما مسئولین استان و شهرستان به این امر بی‌توجهی کرده و از ورزشکاران استقبال نمی‌کنند.
 
محرومیت ورزشکاران بخش باباحیدر و کاستی‌ها و نارضایتی‌هایی که کم نیستند درد بزرگی است.
 
دو بوکسور ملی و بین‌المللی سید حسین میراحمدی و سید علی اکبر میراحمدی به دلیل نبود خانه بوکس در شهر باباحیدر تمرینات خود را با حداقل امکانات در مکان شخصی و کوچک برگزار می‌کنند.
 
این درحالی است که کشتی‌گیران مدال‌آور کشوری سیدمهدی میراحمدی و... به دلیل نبود امکانات ورزشی و بی‌توجهی مسئولین به ورزشکاران در بخش باباحیدر از ادامه کار کناره‌گیری کردند.
 
در پایان شهروندان بخش باباحیدر از بی‌عدالتی رنج می‌برند و از دولت انقلابی خواهان اجرای عدالت هستند.
 
شهر باباحیدر یکی از شهرهای چهارمحال و بختیاری شهرستان فارسان است، این شهر در ۴۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه