اخبار داغ

برگزاری قایقرانی دانشجویان کشور در کانو و کایاک ۲۰۰ متر/ پیگیری رقابت‌های المپیاد تبریز در ۳ رشته

برگزاری قایقرانی دانشجویان کشور در کانو و کایاک ۲۰۰ متر/ پیگیری رقابت‌های المپیاد تبریز در ۳ رشته
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی بانوان، نفرات برتر مسافت ۲۰۰ مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی دانشجویان و انتخابی تیم ملی بانوان با همکاری فدراسیون دانشگاهی، قایقرانی و دانشگاه آزاد اسلامی در دریاچه آزادی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این رقابت، ورزشکارانی از دانشگاه‌های دانشگاه گیلان، آزاد تهران غرب، الزهرا، آزاد کرمانشاه، آزاد علوم پزشکی، رسام، شریعتی، پیام نور، آزاد تهران مرکزی و امام خمینی حضور دارند که بخش مسافت 200 متر نتایج زیر به دست آمد:

,

در فینال کانوی یک‌نفره 200 متر مائده شورگشتی از رسام با زمان 49.94 ثانیه، زهرا مطهر از دانشگاه آزاد تهران غرب با زمان 53.30 ثانیه و زهرا اصلانی از دانشگاه شریعتی با زمان 56.05 ثانیه مقام اول تا سوم را کسب کردند.

,

در کایاک یک‌نفره 200 متر ابتدا دور مقدماتی برگزار شد. در دور مقدماتی گروه اول تانیا کارگرپور از دانشگاه گیلان، کیانا کمال‌زاده از دانشگاه الزهرا و ساجده تاتلری از دانشگاه امام خمینی و در گروه دوم سما یاسمی از دانشگاه آزاد تهران غرب، پدیده پهلوان‌زاده از پیام‌نور و ترانه ترنگ دانشگاه آزاد تهران مرکزی اول تا سوم شدند و در دور نیمه‌نهایی ساقی خاقانی از پیام نور، ساغر خاقانی از پیام نور و ترانه ترنگ از دانشگاه آزاد تهران مرکزی در رده‌های برتر قرار گرفتند.

,

در رقابت فینال کایاک یک‌نفره 200 متر کیانا کمال‌زاده از دانشگاه الزهرا با زمان 45.98 ثانیه، سما یاسمی از دانشگاه آزاد تهران غرب با زمان 47.08 ثانیه و تانیا کارگرپور از دانشگاه گیلان با زمان 47.42 ثانیه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

,

در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور علیرضا سهرابیان، رئیس و امیرعباس لشگری، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

,

رقابت‌های دانشجویان  پسر، فردا برگزار خواهد شد.

,

همچنین در رقابتهای فوتسال در مرحله یک چهارم نهایی تیم های شهید چمران اهواز، اصفهان، افسری امام حسن(ع) و شهید رجایی با پیروزی مقابل حریفان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

,
در رقابتهای نیمه نهایی روز سه شنبه ابتدا تیم دانشگاه های شهید رجایی و اصفهان به مصاف یکدیگر میروند سپس دو تیم دانشگاه شهید چمران اهواز و افسری امام حسن(ع) مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
,
 
,
در رقابتهای والیبال 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص و به ترتیب تیم دانشگاه های تبریز با صنعتی امیر کبیر، پیام نور گیلان با غیر انتفاعی امام رضا(ع) ، تهران با غیر انتفاعی آذربادگان، ولیعصر رفسنجان با موسسه غیر انتفاعی زند شیراز مسابقه خواهند داد تا تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شوند.
,
 
,
در مسابقات بسکتبال برای مشخص شدن چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی تیم دانشگاهای شهید بهشتی با هرمزگان، پیام نور شهرکرد با مازندران، تهران با شیراز و بازی اخر هم بین دو تیم فردوسی مشهد و میزبان رقابتها تبریز برگزار خواهد شد.
,
 
,
لازم به ذکر است امروز پذیرش تیم های دو ومیدانی، شنا، کاراته، کشتی آزاد و فرنگی انجام خواهد شد.
,
 
,
پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر به میزبانی دانشگاه تبریز تا 5 مرداد ادامه خواهد داشت.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه