اخبار داغ

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و‌پرورش استان یزد:

ثبت نام دانش‌آموزان یزدی در اولین فرصت انجام گیرد/ خانواده‌ها محدوده سکونت را در ثبت نام مدارس رعایت کنند

ثبت نام دانش‌آموزان یزدی در اولین فرصت انجام گیرد/ خانواده‌ها محدوده سکونت را در ثبت نام مدارس رعایت کنند
ایمانی رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پروش استان یزد گفت: تاریخ مشخصی را برای پایان ثبت نام در مدارس نمی‌توان اعلام کرد و باید در اولین فرصت نسبت به ثبت نام دانش‌آموزان اقدام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ایمانی در گفتگو با یزدرسا در خصوص نحوه ثبت نام در مدارس گفت: بخشنامه ثبت نام در خردادماه ابلاغ شده که به مناطق و مدارس استان نیز این بخشنامه ابلاغ شده است  و‌ براساس این دستورالعمل ثبت نام در مدارس استان در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی افزود: ثبت نام در پایه‌های ورودی مقاطع، یعنی پایه اول، هفتم و‌ دهم به صورت حضوری است و والدین باید به مدرسه مراجعه کنند اما برای سایر پایه‌ها که میان پایه محسوب می‌شوند به شرط اینکه دانش‌آموز نمره قبولی را کسب کرده باشد نیازی به حضور والدین نیست و  به صورت غیرحضوری دانش‌اموزان توسط مدیر مدرسه به پایه بالاتر ارتقا پیدا می‌کنند.
,
 
,
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و‌پرورش استان یزد اضافه کرد: دانش‌آموزانی که در آزمون‌های مدارس خاص مانند تیزهوشان و نمونه شرکت می‌کنند، والدین پس از اعلام نتایج و قبولی دانش‌آموز، به مدرسه مورد نظر مراجعه می‌کنند و ثبت نام براساس ضوابطی که وجود دارد انجام می‌شود.
,
 
,
ایمانی در خصوص مهلت ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس عنوان کرد: تاریخ مشخصی را برای پایان ثبت نام در مقاطع مختلف نمی‌توان اعلام کرد چرا که تعدادی از خانواده‌ها مستاجر و‌ در حال جابه‌جایی هستند یا بر حسب ماموریتی که دارند در حال انتقال هستند، به هر حال والدین باید در اولین فرصت نسبت به ثبت نام فرزندان دانش‌آموز خود در مدارس اقدام کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه نظارت بر ثبت نام و‌ انجام ان طبق دستورالعمل در حوزه اداره ارزیابی عملکرد است، گفت: متاسفانه برخی از خانواده‌ها در بحث ثبت نام نمی‌خواهند محدوده خودشان را  رعایت کردند و با وجود سکونت در یک منطقه، درخواست ثبت نام فرزند خود در مدرسه‌ای خارج از محدوده سکونت خودشان را دارند که امکانپذیر نیست، البته این موضوع عمومیت ندارد با این حال کار ثبت نام را با مشکل مواجه می‌کند بنابراین از والدین درخواست داریم در بحث ثبت نام در مدارس دولتی حتما رعایت محدوده در محل سکونت را بکنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه