اخبار داغ

دیدار ملی‌پوشان و کادرفنی بوکس با سفیر ایران در کویت

دیدار ملی‌پوشان و کادرفنی بوکس با سفیر ایران در کویت
ملی‌پوشان و کادرفنی بوکس که برای حضور در تورنمنت بین‌المللی کویت در این کشور حضور دارند، با سفیر و مسئولان سفارت ایران در کویت دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت در گروه مردان با حضور 72 بوکسور از 22 کشور، طی روزهای 30 تیرماه تا سوم مردادماه برگزار شد؛ ایران با شش نماینده در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که بوکسورهای کشورمان موفق به کسب 2 مدال نقره (مصطفی ریگی و باقر فرجی)، 4 برنز (سجاد محمدپور، شاهین موسوی، حسین میراحمدی و طوفان شریفی) و عنوان چهارمی (با احتساب تعداد مدال) شدند. همچنین با احتساب امتیازات بوکسورهای کشورمان، ایران در رده سومی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ملی‌پوشان و کادرفنی بوکس که برای حضور در تورنمنت بین‌المللی کویت در این کشور حضور دارند، شب گذشته (دوشنبه – دوم مردادماه) با محمد ایرانی سفیر و مسئولان سفارت ایران در کویت دیدار کردند.

,

سفیر ایران پس از اینکه متوجه حضور ملی‌پوشان بوکس در تورنمنت کویت شد در هنگام برگزاری مسابقات چندین بار در سالن حضور پیدا کرد و از نزدیک رقابت‌های بوکسورهای ایرانی را مشاهده کرد.

,

در دیدار شب گذشته، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی به تشریح وضعیت بوکس ایران و همچنین شرایط تیم ملی پرداختند.

,

سفیر ایران نیز برای بوکس ایران در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه