اخبار داغ

معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:

۳۴ درصد مشترکان آب در خراسان شمالی پرمصرف و بدمصرف اند

۳۴ درصد مشترکان آب در خراسان شمالی پرمصرف و بدمصرف اند
محمدرضا شیردل با بیان اینکه 34 درصد مشترکان شهری و روستایی آب شرب در خراسان شمالی بیش از الگوی تعیین شده در ماه که 15 مترمکعب است، مصرف دارند، گفت: این مشترکان 60 درصد مصرف آب شرب را به خودشان اختصاص می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا شیردل، معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: در استان خراسان شمالی 4.5 درصد مشترکان شهری بدمصرف هستند و بیش از دو برابر الگوی مصرف که 15 مترمکعب است، مصرف دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 وی با اشاره به اینکه مشترکان بدمصرف در ماه بیش از 30 مترمکعب مصرف آب دارند، ادامه داد: 32 درصد از مشترکان شهری در مجموع بیش از الگو مصرف دارند، که 66 درصد کل مصرف آب را به خود اختصاص داده اند.

,

شیردل با اشاره به اینکه در بین مشترکان روستایی 9.5 درصد بدمصرف هستند، اضافه کرد: براین اساس در مجموع 41 درصد مشترکان روستا بیش از الگو مصرف دارند که میزان مصرف آب برای آنها 69 درصد کل آب روستایی است.

,

وی یادآور شد: گفتنی است که در مجموع مشترکان شهری و روستایی 34 درصد بیش از الگوی تعیین شده، مصرف دارند و 60 درصد مصرف آب را به خودشان اختصاص می دهند.

,

این مقام مسئول بیان داشت: در استان خراسان شمالی 364 هزار اشتراک آب وجود دارد که به تفکیک 120 هزار اشتراک روستایی و 144 هزار اشتراک شهری هستند.

,

شیردل ادامه داد: بیشتر مشترکان پرمصرف آب در این استان در بخش روستایی قرار دارند چراکه آن ها از آب شرب برای سیراب کردن دام ها و همچنین آبیاری باغچه های خود که اغلب در مساحت بزرگی نیز هستند، استفاده می کنند.

,

وی بیان کرد: مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اگر میزان مصرف آن ها به پنج متر مکعب برسد، آب بهای آن ها به صورت رایگان در نظر گرفته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه