اخبار داغ

بازخوانی عملیات مرصاد؛

تیپ ۱۲ قائم (عج)؛ یگان رزمی تاریخ‌ساز مرصاد/ شناخت منافقین لازمه پیروزی در جنگ رسانه‌ای امروز است

تیپ ۱۲ قائم (عج)؛ یگان رزمی تاریخ‌ساز مرصاد/ شناخت منافقین لازمه پیروزی در جنگ رسانه‌ای امروز است
پنجم مرداد سالروز عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین مرصاد و یادآور ضربه محکم رزمندگان و مدافعان این مرز و بوم بر پیکر دهشتناک و کریه نفاق و منافقین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند به هنگام تهاجم دشمن تماشاچی نخواهند بود، بلکه با عبور از مسیرهای سخت و صعود از بلندی، اقدام به فتح قله‌ها کرده و دشمن این مرز و بوم را همواره ناکام می‌گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ملت ما در طول اعصار گوناگون فراز و نشیب‌های بی شمار و گوناگونی را تجربه کرده، اما هرگز به دشمن اجازه غلبه بر خود نداده است. چرا که این ملت به خوبی دریافته، دشمنان اسلام در هر سرزمینی که پا گذارده اند، حاصلی جز آوارگی، ویرانی، فقر، تخریب، هتک حرمت نوامیس و کشته شدن زنان و کودکان نداشته اند.

,

عملیات «مرصاد» نیز برگ زرین دیگری از افتخارات رزمندگان اسلام در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

,

عملیات عقیم «فروغ جاویدان» که توسط منافقین برنامه ریزی شده بود با ایستادگی و رزم آوری نیروهای مسلح و بسیج مردمی در پاسخگویی به دست درازی دشمنان با شکست مواجه شد و عملیات مرصاد تا همیشه در تاریخ سرشار از فداکاری و پرغرور جمهوری اسلامی به عنوان نقطه روشنی به جای ماند.

,

آنچه تاریخ از برخوردها و اعمال منافقین روایت می کند؛ بیان‌گر این مسئله است که گروهک مجاهدین خلق همواره در جهت خواست آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آنان همچون ارتشی نیابتی به ترور، ایجاد آشوب و جنگ علیه ایرانپرداخته است. جنایات منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی مؤید این است که آنان از هیچ عمل شرورانه و غیر انسانی چشم‌پوشی نمی کنند.

,

شناخت منافقین در هر زمان، لازمه پیروزی بر آنان

, شناخت منافقین در هر زمان، لازمه پیروزی بر آنان,

رضا وطنی نویسنده کتاب «طلایه داران مرصاد» در گفتگو با مرآت با اشاره به علل وقوع عملیات مرصاد، گفت: از مدت ها قبل منافقین در تدارک انجام یک عملیات بزرگ علیه ایران بودند و همزمان با پذیرش قطعنامه؛ مجاهدین خلق با توهم ضعیف شدن ایران در انجام عملیات مذکور مصمم شد و البته تا پیش از عملیات مرصاد نیز در محورهایی که مقاومت جبهه ایران ضعیف تر بود؛ حمله هایی از سوی منافقین صورت می گرفت.

,

این نویسنده با بیان نقش رزمندگان استان سمنان و تیپ ۱۲ قائم (عج)، عنوان کرد: یکی از مهمترین و کلیدی ترین نقش ها در پیروزی عملیات مرصاد به عهده رزمندگان این استان بود. حضور رزمندگان از سمنان در منطقه چهار زبر که از قضا این نیروها سازمان رزم نیز داشتند؛ باعث شد تا در مراحل اولیه حمله منافقین به مقابله با آنان پرداخته و عملیات فروغ جاویدان با شکست مواجه شود.

,

وی با اشاره به وجود معجزات الهی در به ثمر رسیدن عملیات مرصاد و پیروزی رزمندگان اسلام، افزود: جانمایی اردوگاه نیروهای سمنان در نزدیگی تنگه چهار زبر علت استراتژیک نداشت و بنا به گفته شهید شوشتری هیچ استراژی نظامی در استقرار تیپ ۱۲ قائم(عج) دخیل نبود. که وجود مسائلی از این دست که کم هم نبود؛ همه به فضل پروردگار اتفاق افتاد تا عملیات مرصاد با پبروزی به به انجام برسد.

,

وطنی با اشاره به لزوم شناخت هرچه بیشتر منافقین، تصریح کرد: آنچه امروز و برای جوانان ما باید باشد؛ شناخت درست و کامل از منافقین است. امروزه شاهد حمله های پی در پی این دشمنان از طریق رسانه و فضای مجازی هستیم. اگر آن زمان از پایگاه اشرف با تجهیز نظامی به کشور حمله می کردند، امروز از آلبانی و به وسیله رسانه در حال آسیب زدن به افکار مردم ایران هستند.

,

عملیات مرصاد و سرنوشت؛ خاتمه دهنده واقعی جنگ ایران و عراق

, عملیات مرصاد و سرنوشت؛ خاتمه دهنده واقعی جنگ ایران و عراق,

عبدالله دخانیان مسئول پشتیبانی تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان در عملیات مرصاد و رزمنده دفاع مقدس در گفتگو با مرآت با اشاره اتفاقات فرجام ساز در دفاع مقدس اظهار کرد: آنچه پایان جنگ را رقم زد، قطعنامه ۵۹۸ نبود بلکه انجام ۲ عملیات سرنوشت و مرصاد فرجام دفاع مقدس به نمایش گذاشت. پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ عراق همچنان در انجام حملات به ایران بود و انجام این دو عملیات مانند مشت محکمی بر سینه دشمن تجاوزکار بود.

,

مسئول پشتیبانی تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان در عملیات مرصاد  با اشاره به اطمینان بیش از حد دشمن در پیروزی علیه ایران، گفت: در عملیات مرصاد منافقین قصد داشتند کرمانشاه را فتح کنند. آن ها در ابتدا به راحتی  مهران را اشغال کردند و با غروری کاذب شعار می دادند: امروز مهران، فردا تهران! البته در صورت فتح کرمانشاه قطعاً فاجعه ای انسانی از کشتار مردمان بی گناه توسط منافقین اتفاق می افتاد.

,

این رزمنده دفاع مقدس افزود: با تصور ضعیف شدن ایران، غرور کاذبی در منافقین شکل گرفت و همین غرور پوچ و احمقانه باعث شکست مفتضاحانه آنان شد.

,

وی با اشاره به نقش بزرگ نصرت الهی در پیروزی رزمندگان در این عملیات، اذعان داشت: حضور نیروهای آماده به رزم و مهماتی که از قبل قرار بود به برگردانده شود اما هنوز بازگردانده نشده بود و استقرار در بهترین منطقه برای مقابله با حمله، از معدود یاری‌های پروردگار بود که باعث پیروزی رزمندگان ایرانی شد.

,

منافقین و داعش، دور روی یک سکه در انجام جنایت

, منافقین و داعش، دور روی یک سکه در انجام جنایت ,

حجت الاسلام رضا خراسانی نژاد از رزمندگان تیپ ۱۲ قائم (عج) دوران دفاع مقدس که در عملیات مرصاد نیز حضور داشته است  در گفتگو با مرآت با اشاره به تجهیزات مدرن و بی شمار منافقین در حمله به ایران، گفت: مسعود رجوی در این حمله نیروهای منافقین را مجهز به تانک هایی موسوم به تانک برزیلی کرده بود که توان حرکت با سرعت بالا در جاده های شوسه داشتند و جهت صرفه جویی در زمان سوخت گیری، این تانک ها مجهز به دو مخزن سوخت بودند.

,

این رزمنده دفاع مقدس با بیان جنایات بی شمار منافقین در هنگام حمله به ایران، یادآور شد: منافقین در هر شهری وارد می شدند دست به بدترین فجایع می زدند، به طور مثال در بیمارستان مجروحین و بیماران را از پنجره طبقات به پایین پرت کردند و اقدام به سوزاندن نظامیان و مجروحین در بیمارستان کردند.

,

وی در ادامه افزود: خوی داعش گونه این افراد در حدی بود که شکم زنان باردار را بریده و بر سر جنسیت جنین شرط بندی می کردند و بدین گونه مادر و فرزند را به شهادت می رساندند.

,

خراسانی نژاد با یادآوری بی تابی بسیار زیاد رزمندگان برای شهادت، افزود: در آن روزها و پس از پذیرش قطعنامه بسیاری از رزمندگانی که بی تاب شهادت بودند ابراز ناراحتی می کردند و در شبی که در منطقه چهار زبر اعلام شد که عملیات خواهد شد؛ شعف بسیاری در رزمندگان ایجاد شد.

,

معصومه خداوردیان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه